Goedemorgen dames, Ik heb straks, nouja om 17.00 uur vanmiddag mijn echo voor de combinatietest en ben al een aantal dagen van slag...Haal me van alles in het hoofd..wat als het niet goed is??? Ook al weet ik het antwoord al toch maak ik me zorgen...Ik lig nu ook alweer een uur wakker en lig maar te malen... Ik weet dat ik er niets aan kan doen maar toch... Bloedprikken moet vanmiddag gebeuren ivm verkeerde planning door vk (lang verhaal). Krijg dus nog niet eens gelijk de uitslag. De vorige keer hebben we met 8 weken een hartje gezien en ik voel me heel erg zwanger maar nu ben ik toch nerveus of er 'iets' zit.. Nu de uren aftellen tot 17.00 uur vanmiddag pffff... Groetjes van mij
Alvast heel veel succes straks! Probeer je zoveel mogelijk te ontspannen, dat kan alleen maar jou en je baby ten goede komen. Ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer een wandeling te maken of ga lekker shoppen, neem wat me-time. Groetjes
Heel veel suc6 en niet teveel piekeren. Weet het gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zit zelf ook een beetje op hete kolen ik mag morgen weer na onze kleine spruit kijken. En het is zoals bij iedere zwangere vrouw dat dan de minuten uren worden en de dagen maanden. Maar geniet van deze mooie dag en probeer niette piekeren of je zorgen te maken is niet goed voor je babytje
Ik leef met je mee. Ik heb vrijdag ochtend de combinatietest maar de Echoscopist mag de uitslag niet geven. Dus dan belt later op de dag de vk met verhoogd of niet verhoogd. Is het onverhoopt verhoogd dan verwacht ze dat ik na het weekend op gesprek kom zodat ze uit kan leggen wat dat inhoudt..... Als het verhoogd is dan stap ik in de auto en rij al hun locaties langs tot ik iemand gevonden heb om het te vertellen anders bel ik ze heel het weekend elke 5 minuten denk ik.... grapjassen daar pff tss grr mijn hormonen staan in battle mode!! We houden moed!
Alles was goed voor we zover konden zien! Alles zit erop en eraan, en op de juiste plek. Nekplooi was 1,9 dus prima in orde en we hebben een mooie krachtige hartslag gehoord! Vrijdag krijgen we nog de bloeduitslagen maar er was nu geen rede voor rare dingen. Ben erg opgelucht zeg pffff... Bedankt voor jullie medeleven en dames die nog moeten en op uitslag wachten: succes en ik duim voor jullie!!!!
Fijn dat alles goed gegaan is! Krijg zelf morgen om 9.00 uur mijn eerste echo met 7 weken dus de zenuwen komen me erg bekend voor
Ik had ook een goede uitslag Nekplooi van 1,4 mm en de kansberekening op T21 staat op 1:2858. Goddank zei de Echoscopist met haar armen over elkaar en haar neus omhoog dat ze al 20 jaar deze echo's maakte en de bloeduitslagen bekeek en dat zij prima in staat was om die uitslag met mij te bespreken en dat het niet gedaan was om mij zonder die uitslag naar buiten ze sturen We konden haar wel zoenen!! Het onderzoek was om 9:40, ik stond erbij toen ze de uitslag naar de vk faxte en rond 14:00 belde zij. Als ik op haar had moeten wachten en de Echoscopist had alleen hmmm, mmm en mmm gezegd tijdens dat onderzoek had ik vast tegen het einde van ochtend een misdaad begaan Heb ik de vk ook wel even verteld dat ik er zo over dacht. Maar gelukkig zag alles er goed uit... ik geloof dat ik zin heb om kinderkamerideeen op te doen !
Wat een super nieuws Ddana! heerlijk! Ik kreeg gisteren nog een telefoontje van de vk met de bloeduitslagen omdat het bloed later afgenomen was en die had het over een hele goede uitslag Dus ik was ook echt super blij! He, fijn als dat allemaal ok is he! Geniet van je zwangerschap meid!!!!