Blij!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Scooter84, Nov 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Vanmorgen een 2e echo gehad. En alles was goed! Ik was ergens weer een beetje bang dat het niet allemaal goed zou zijn omdat ik niet echt meer heel veel last heb van mijn borsten, maar ik zag meteen een veel grotere vruchtzak als 2.5 week geleden. En het hartje klopte ook nog steeds super goed. De gynaecoloog was erg tevreden. Het hartje klopt sterk en snel. En ik lig helemaal op termijn. Ben vandaag 8+2 en uitgerekende datum is 5 juli. Pffff...ben zo opgelucht!!! Na alle ellende van de afgelopen bijna 2 jaar nu eindelijk goed...over 1.5 week mag ik weer terug voor een echo. Heb er al meer vertrouwen in, alhoewel het natuurlijk altijd wel spannend blijft :) ik moest het even kwijt! :D

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat een fijn nieuws! Gaan jullie het nieuws al delen? Geniet ervan!

3. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Gefeliciteerd!

4. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

We hebben het aan de directe familie, ouders en broers/zus al verteld. Zeker na deze echo konden we onze mond echt niet meer houden. De ouders wisten het al, broers/zus wilden we het met sinterklaas vertellen, maar das dus mislukt... ;)

5. Cookies

Cookies Actief lid

Jun 18, 2016
    482
    224
    43
    Gefeliciteerd ! Wel spannend he :)
    Ben zelf vandaag 8+1 en gisteren onze eerste echo gehad !

Gaf mij ook inderdaad een zekerder gevoel.
    Hihi! van het vertellen herken ik ook enorm. Zo moeilijk om het stil te houden xD

Share This Page