Heeft iemand de Luvion Essential babyfoon en bevalt deze goed? Ik kan er niet veel van vinden op internet, en zie ook niet veel verschillen met de Luvion Grand Elite (behalve dat de laatste wat duurder is)
Ik heb m ook. Camera en geluid zijn top. Overige functie werken slecht!!! (Muziekje. Terugspreekfunctie. Tijd instellen. Temprratuur blikft op 27 graden het hele jaar etc)
Welke heb jij ukkie? De essential of de grand elite zoals jumphola? Want ik ondervind de problemen bij de essential niet welke jij opnoemt! De temperatuur zakt of stijgt goed. . Muziek en terug spreek functie werken ook super!
Wij hebben ook de luvion grand elite. Vind hem super! Alleen snel leeg hier dus ligt constant aan de lader
Wij hebben ook de essential. Ben erg tevreden. Heb een babyfoon om te zien of zoon slaapt en hoe hij slaap en gaat heel goed ook 's nachts. Zonder opladen doet hij het bij mij een uur of 4. Vind ik lang genoeg, ik zet dan wel het schermpje uit. Als hij geluid maakt gaat het schermpje weer aan. Liedjes en terugspreekfunctie gebruik ik (nog) niet.
Heb zelf ook inmiddels de Essential aangeschaft. Bevalt heel goed!! Enige nadeel is idd dat de accu niet lang meegaat.