Blijdorp of Antwerpen zoo

Discussion in 'De lounge' started by einad, Sep 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Blijdorp of Antwerpen Zoo, wat is leuker?

1. Blijdorp

2. Antwerpen Zoo

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij zijn vorige week in dierenrijk nuenen en beekse bergen geweest, heel erg leuk, niet ver voor jullie denk ik? En veel mooier dan Antwerpen.

2. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

Jun 12, 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Hier vind ik Pairi Daiza echt de mooiste dierentuin! In zowel Antwerpen als Planckendael kunnen kleine kinderen de dieren niet altijd goed zien door de hekken. In Pairi Daiza kan je echt heel dicht bij de dieren komen, sommige mag je zelfs aaien. Er is ook een speeltuin.
    Er zijn de afgelopen maanden ook veel kleintjes geboren, altijd leuk om te zien.

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    pairi daiza krijgt ook panda's, relletje hie rtussen Vlamingen en Walen en zoo Antwerpen/pairi daiza.

Pairi Daiza ligt in Henegouwen bij Ath/ BErgen (Mons in t frans).
    Heel mooi park
    Ook Planckendael is mooi (ligt tegen Mechelen).
    Persoonlijk vind ik de planckendael leuker voor kinderen dan de zoo

Denk wel: de zoo van antwerpen heeft GEEN parking, t ligt wel vlak naast centraal station (stap station uit, stap 20 meter en voila ingang zoo). Heel apart: je hoort de leeuwen brullen in t station.
    Dus GEEN parking, noppes niks. En om vanuit Zeeland in Antwerpen te geraken met de trein weet ik niet of dit goed gaat

4. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Pairi Daiza werd hier al een paar keer voorgesteld maar nogmaals: echt doen! Heel mooi!

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vond Antwerpen Zoo juist wel mooi. We parkeerden in Sint Niklaas en dan kun je daar al je toegangstickets betalen voor de Zoo + 1 euro om met de trein te gaan volgens mij. Sta je er zo en geen gedoe met verkeer.. Is wel al even geleden dus kan veranderd zijn trouwens.

6. Nogmaals bedankt, zal vanavond eens overleggen met mijn man! Pairi Daiza nog nooit van gehoord.. maar klinkt niet verkeerd!

7. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    klopt,
    parkeer je in Sint-Niklaas oid en ga je dan met de trein dan kun je een B-dagtrip vragen naar de zoo.
    Dit is inkom plus treinticket, is meestal ook nog aan sterk verminderde prijs (check de site van nmbs: belgische spoorwegen)

8. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Natuurlijk is er wel parking. Onder het astridplein, net voor de ingang van de zoo. Wel een kostelijke zaak, maar bon.

Share This Page