Wij zijn vorige week in dierenrijk nuenen en beekse bergen geweest, heel erg leuk, niet ver voor jullie denk ik? En veel mooier dan Antwerpen.
Hier vind ik Pairi Daiza echt de mooiste dierentuin! In zowel Antwerpen als Planckendael kunnen kleine kinderen de dieren niet altijd goed zien door de hekken. In Pairi Daiza kan je echt heel dicht bij de dieren komen, sommige mag je zelfs aaien. Er is ook een speeltuin. Er zijn de afgelopen maanden ook veel kleintjes geboren, altijd leuk om te zien.
pairi daiza krijgt ook panda's, relletje hie rtussen Vlamingen en Walen en zoo Antwerpen/pairi daiza. Pairi Daiza ligt in Henegouwen bij Ath/ BErgen (Mons in t frans). Heel mooi park Ook Planckendael is mooi (ligt tegen Mechelen). Persoonlijk vind ik de planckendael leuker voor kinderen dan de zoo Denk wel: de zoo van antwerpen heeft GEEN parking, t ligt wel vlak naast centraal station (stap station uit, stap 20 meter en voila ingang zoo). Heel apart: je hoort de leeuwen brullen in t station. Dus GEEN parking, noppes niks. En om vanuit Zeeland in Antwerpen te geraken met de trein weet ik niet of dit goed gaat
Ik vond Antwerpen Zoo juist wel mooi. We parkeerden in Sint Niklaas en dan kun je daar al je toegangstickets betalen voor de Zoo + 1 euro om met de trein te gaan volgens mij. Sta je er zo en geen gedoe met verkeer.. Is wel al even geleden dus kan veranderd zijn trouwens.
Nogmaals bedankt, zal vanavond eens overleggen met mijn man! Pairi Daiza nog nooit van gehoord.. maar klinkt niet verkeerd!
klopt, parkeer je in Sint-Niklaas oid en ga je dan met de trein dan kun je een B-dagtrip vragen naar de zoo. Dit is inkom plus treinticket, is meestal ook nog aan sterk verminderde prijs (check de site van nmbs: belgische spoorwegen)
Natuurlijk is er wel parking. Onder het astridplein, net voor de ingang van de zoo. Wel een kostelijke zaak, maar bon.