na alle drukte...

Discussie in 'De lounge' gestart door PreciousKids, 15 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Het is altijd al wel druk bij ons maar de afgelopen weken slaan wel alles

Sinds dat mijn zus in het ziekenhuis kwam te liggen heb ik nog geen hele dag thuis gezeten. elke keer was er wel iets of gingen we naar het ziekenhuis

Vandaag vond ik dat het echt eens tijd was voor ontspanning. we zijn de hele dag niet buiten geweest en dat is best ff lekker als je altijd maar rent en vliegt. het easy nu wel de beurt aan het huishouden maar ook de kids hebben hun aandacht zeker gekregen. na het eten hebben we mogen gek gedaan en nu liggen ze allebei heerlijk te slapen.

hele huis is weer schoon en nu kan de drukte weer beginnen. morgen eerst naar mijn zus met mijn kids en dan met schoonfamilie naar het graf van opa.
    waarschijnlijk ga ik s ochtends ook nog even langs het graf van mijn vader.

ik moet er eerlijk gezegd nog even niet aan denken aan alle drukte weer. eerst maar even mijn kantoor in om te werken ( want dat gaat ook door).

ik voelde me vandaag nog best schuldig omdat we niet bij mijn zus waren geweest , gek he!!!!

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik snap wel dat je je een beetje schuldig voelt omdat je niet bij je zus bent geweest, maar dat begrijpt ze echt wel! Jij hebt ook je eigen huishouden/gezin/werk/leven dus om daar ook aandacht aan te geven is heel belangrijk.

Vanavond niet teveel meer werken, lekker op tijd naar bed en dan kan je er morgen weer tegenaan!

Deel Deze Pagina