Hoi! Mijn zus komt rond de kerst voor 2 weken naar Nederland met haar zoon (dan 8) en dochtertje (dan bijna 1), ze woont met haar man in Amerika. Nu is het plan dat we op 3 januari met het hele gezin iets leuks gaan doen. Maar gezien de tijd van het jaar is het wat lastig om iets leuks te verzinnen. Willen jullie meedenken? Het gaat om 9 volwassenen (28-63), 2 baby's die dan bijna 1 zijn, 2 jongens 1 meisje alle drie rond de 8 en 1 jongen van 12 jaar. -Zoontje van mijn zus spreekt nauwelijks Nederlands, dus het moet niet taalgevoelig zijn. -Mijn ouders wonen in Rijswijk, het moet daar in de omgeving zijn of in elk geval makkelijk met OV te bereiken zijn omdat niet iedereen mee past in de auto. -Het moet niet te sportief zijn want mijn moeder heeft een kunstheup en broze botjes (ze is nog maar 59 en verder vlot hoor, kan wel wandelen) of ze moet er vlakbij kunnen zitten, dat zou ze ook best vinden. Ik ben benieuwd en alvast bedankt!
Glowgolf in scheveningen Op de boot varen en eten bij avifauna en dan het park in De SS in rotterdam en eventueel aansluitend minirails Eten bij de watertuin (naaldwijk)
Bedankt voor het meedenken! Grappig de watertuin hebben wij onze trouwfoto's laten maken 9 jaar geleden! Ik kende het eigenlijk verder niet als restaurant alleen als fotolocatie , maar ziet er wel leuk uit. Avifauna zijn we al een paar keer geweest en mijn andere zus is er nog vaker met familiefeesten van haar schoonfamilie geweest. Glowgolf zal ik ook nog voorstellen. SS Rotterdam wordt het denk ik niet, is toch wat ver en een boot met mijn middelste is denk ik niet zo'n strak plan Meer ideeën zijn welkom!
Watertuin Naaldwijk in inderdaad heel leuk. Zijn we pas ook met familie geweest. Madurodam blijft ook altijd leuk voor jong en oud.
Bedankt voor het meedenken, mijn moeder had recensies van de Watertuin gelezen en daar werd blijkbaar vaak gezegd dat het eten niet zo lekker was. Madurodam is wel leuk maar wel erg weersgevoelig, om daar nu in de vrieskou te lopen. Maar waarschijnlijk zijn we eruit, dan wordt het PP&P Restaurant in Zoetermeer, je kunt daar een arrangement doen voor een uurtje bowlen en 2 uur onbeperkt pizza, pannenkoeken en poffertjes. We zijn daar al ooit eens geweest alleen dan zonder het bowlen. Is wel gezellig en vooral voor de kinderen een feestje Het is dan wel wat korter, maar wel makkelijker te doen met de kleinste 2.