Blijdorp

Discussion in 'De lounge' started by Zara123, May 27, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara123

Zara123 Bekend lid

Sep 25, 2015
    654
    26
    28
    Wij hebben voor morgen met een groep kaartjes gekocht voor Blijdorp. Met datum en helaas zonder annulering erbij. Nu schijnt het morgen ook nog best warm te zijn en twijfel ik een beetje.
    We hebben een peuter en baby van 5 maanden. Ik zat zelf te denken om met baby thuis te blijven en man met peuter dochter wel te laten gaan.
    Ik ben er nog nooit geweest, als het beschut is en je veel in de schaduw loopt is het daar misschien nog koeler dan thuis. We wonen in het zuiden van Nederland dus sowieso een warme dag voor ons morgen.
    Loop je in Blijdorp veel beschut, of kan ik beter thuis blijven morgen?

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,286
    16,689
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Een aantal jaren terug ben ik ook op een hoog zomerdag met mijn moeder en mijn 2 dochters naar Blijdorp geweest. Je hebt niet veel beschutting.
    Op zich was het wel te doen maar ik was wel helemaal kapot aan het einde van de dag temeer omdat ik zelf ook niet heel goed tegen hoge temperaturen kan.
    De kinderen hadden er weinig last van.
    De jongste was toen bijna 2 jaar en mijn andere dochter 8 jaar.
    Wel continue bezig met de kinderen insmeren en veel water drinken.
    Ik zou het zelf geen tweede keer meer doen.

3. Zara123

Zara123 Bekend lid

Sep 25, 2015
    654
    26
    28
    Dan blijf ik lekker thuis, ik kan er zelf sowieso ook heel slecht tegen. Dochter heeft nergens last van en man vind het heerlijk deze temperaturen. Dankje voor je reactie.

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,657
    8,403
    113
    Female
    Het oceanium zou goed te doen kunnen zijn. Verder zijn er veel binnenruimten die juist tropisch zijn.

Je zou even kunnen kijken of er iemand anders op jouw plek mee wil gaan als je zelf niet wilt.

5. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,457
    17,403
    113
    Lekker in het oceanium blijven, daar vind ik het vaak koud.

6. Zara123

Zara123 Bekend lid

Sep 25, 2015
    654
    26
    28
    Als oceanium het enige koele deel is blijf ik toch echt thuis.. Haha ik ben als de dood voor grote aquaria en durf al niet door zo een tunnel geval in de gemiddelde dierentuin. Haaien helemaal, brrr als ik die op tv zie zap ik al weg

7. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik ben er vorige week geweest.
    Het is een prachtige dierentuin, maar verkoeling zit er niet in. Ja in het oceanium, maar met jouw angst voor haaien lijkt me dat niet de beste plek ;)
    Daarnaast heb je dat in een half uurtje ook wel gezien.
    De rest is voornamelijk buiten of in snikhete subtropische binnenverblijven.

Als je niet goed tegen de hitte kan, zou ik zeker geen hele dag in de dierentuin doorbrengen. Misschien lekker gaan zwemmen? :)

Noorie likes this.
  8. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    781
    251
    63
    Ben er toevallig vrijdag aan het eind vd middag nog even geweest en toen was het 28 graden en dat was prima te doen hoor. Genoeg plekken met schaduw. De vlindertuin en krokodillenverblijf waren wel echt extreem warm/benauwd. Zou vandaag niet super zonnig worden dus ik zou lekker gaan hoor.

Share This Page