Blijdschap en dan toch die angst.....

Discussion in 'Zwangerschap' started by marjan79, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjan79

marjan79 Lid

Feb 13, 2007
    18
    0
    0
    Ik ben nu inmiddels ruim 6 weken :) en begon afgelopen zaterdag aan het einde van de middag een beetje afscheiding te verliezen dat roze/ bruin van kleur was :( . Zondag de VK gebeld en die heeft me gerust kunnen stellen dat het bij heel veel mensen voorkomt en dat het waarschijnlijk een wondje aan de baarmoederhals is. Maar tot aan vandaag verlies ik nog steeds af en toe afscheiding dat een afwijkende kleur heeft en op aandringen van mijn partner heb ik weer de verloskundige gebeld of het normaal is dat dit een aantal dagen kan duren.....ze zei wanneer het geen stolsels zijn en niet rood is van kleur ik me er niet te druk om moet maken? Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? en ik heb zaterdag ochtend paardgereden (maar dat doe ik al zolang ik zwanger ben) zou het verstandig zijn om dit op een laag pitje te zetten, de VK dacht dat het niet de oorzaak kon zijn..... :(:

2. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoi hoi,

Ik rijdt zelf ook paard, en ben nu pas weer 'fanatiek' aan het rijden als voorheen.
    Ik had in het begin erg last van duizelingen etc.
    En heb ook een aantal keer bruin verlies gehad, en ook 1x bloed verlies.
    Gelukkig wat dit minimaal, en is alles goed met de kleine.

Ik zou luisteren naar je lichaam, want die geeft wel aan wat wel en niet kan.
    Werkt bij mij erg goed ;)

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Hier in het begin ook last gehad van bruin verlies en af en toe ook een paar drupjes rood bloed.... En ook hier is alles goed met de kleine uk tot nu toe. Dit weekend ook weer rood bloed dus even flink schrikken maar gisteren op de echo een prachtige uk van 11 weken gezien...... Vaak is het een adertje dat knapt door wat harde ontlasting ofzo..... en een paar dagen lang kun je dan wat last hebben van bruin in allerlei tinten.... En met 6 weken kan het ook nog van de innesteling komen....

Wat de VK zegt... zolang het geen hoeveelheden zijn van een menstruatie is het meestal niets om je zorgen over te maken....

Succes meid en probeer er ook wat van te genieten

4. marjan79

marjan79 Lid

Feb 13, 2007
    18
    0
    0
    Alvast bedankt :) voor deze hartverwarmende woorden....en het is goed te horen dat je niet de enige bent. En naar je lichaam en geest luisteren is inderdaad denk ik het verstandigst in deze situatie.
    :thumup:

Share This Page