ik luister regelmatig met de angelsound naar mijn baby,s hartje..ik hoor het heel duidelijk. maar ook steeds een ander geluid er door heen. een soort. zoefff en kleine harde geluidjes...zouden dat bewegingen zijn die ik hoor....kan dat wel...
ik weet dat de placenta en navelstreng ook geluid maken, dat zei mijn gyn toch en klinkt inderdaad als zoef zoef. is anders dan het hartje
als je dat hoort mag je er zeker van zijn dat het hartje ook klopt. dus als je eens een keer het hartje niet kan vinden en je hoort wel het zoef zoef geluid mag je gerust zijn.
oke bedankt goed om te weten...gelukkig hoor ik het hartje wel goed...zit bijna elke keer links onder in mijn buik.
Als je dat zoef geluid hoort, dan hoor je de hartslag via de navelstreng. Hoor je echt het hartje kloppen, dan heb je regelrecht de hartslag van je beebje.
ik heb ook altijd meteen het hartje te pakken. Maar als die beweegt, hoor ik een tel zoef zoef, en dan weer het hartje.. Daaruit kon ik onderscheiden dat die bewoog.. omdat het dan net een tel een ander geluid is..
De Angelsound is inderdaad heel erg fijn. Het maakt dat je je wat minder onzeker voelt. En het is zo gaaf om het hartje te horen. Meestal luister ik als ik niet te moe ben elke avond in bed voor het slapen gaan. Dat zoef geluid is heel herkenbaar inderdaad. Ook ik vind het hartje steeds links onderin, en bijna altijd gelijk. Ook hoor ik soms hele harde geluiden waarvan ik niet weet wat het is.