Sorry meiden ik moet dit even kwijt! (ik wil niet zeuren want ik weet dat hier meiden zijn die nog veel meer tegenslagen kennen) Eergisteren hebben we gehoord dat mijn schoonzusje 9 weken in verwachting is. Wij zijn erg blij voor ze want zij zijn ook al 15 maanden bezig en in juni 2006 hebben ze een MK gehad. Maar na de blijdschap kwam bij ons ook het verdriet. Wij zijn 13 maanden aan het klussen en niks, nakkes, nada! We zijn in afwachting van de zwemmersuitslag en gaan 29 januari voor de eerste keer naar de gyn. Zucht...wat kan het leven toch dubbel zijn
tja meid, tis ff een rot gevoel omdat je ook zo graag wilt, maar je ziet het zij waren 15 mnd bezig en tis gelukt, jullie 13 (wij ook) en als het gegeven is dan gebeurt het echt wel.... succes
ik zou ook balen,tuurlijk ben je blij voor hun,maar zelf wil je ook zoooo graag. soms lijkt het wel of je overal baby s en zwangeren ziet..
@ Ja kan je tegenstrijdige gevoelens goed begrijpen meid! Kop op! Hou moed! (hoor wie ut zegt.... ) Suc6! Groetjes Marjo
He meis, Ook ik begrijp dat knagende gevoel wel hoor...al moet ik zeggen dat 15 maanden en een miskraam echt niet niks is meid. In hun geval zou ik maar heel blij zijn dat verder leed ze bespaard is gebleven...ze hebben het immers niet cadeau gekregen. Ik hoop dat je je er gauw overheen kan zetten en hun geluk kan delen. Misschien is het besmettelijk en steekt ze je lekker gauw aan! Succes in de volgende ronde meid! Elmo
Ook ik kan je gevoelens goed begrijpen meid! Maar houd vol, zoals al gezegd werd het kan jou ook nog steeds overkomen! Ook al valt het zeker niet mee en zijn je gevoelens zo dubbel...probeer blij te zijn voor hun en houd moed! Jou tijd komt ook! Veel succes!
die gevoelens zijn bij mij ook erg bekend! maar er komt een dag dat ook jij het blije nieuws mag vertellen! probeer je er wat overheen te zetten en veel succes met de zwemmersuitslag
Dood normaal dat je je zo voelt! Om mij heen raakt iedereen zwanger en wij zijn volgende maand bij ronde 25 aanbeland. Tenminste, als ik nu niet toch opeens spontaan zwanger ben geworden deze maand. Zo niet, dan moet ik vanaf de 3de dag aankomende maand Clomid gaan slikken en krijg we I.U.I. Toch hoop ik dat ik dus nu spontaan zwanger ben geworden vlak voor de I.U.I. behandelingen. Ik snap er niks van, alle onderzoeken waren goed bij ons beiden tot nu toe. Heb een keurige cyclus van 28 tot 30 dagen elke maand vanaf het begin. Ik vind het dan ook echt heel naar om te horen dat anderen zwanger zijn. Ik gun het ze van harte, maar wat je zegt, bij ons, maar vooral bij mij, komt dan het verdriet! Laat onze dag snel komen. Groetjes Len