Onzeker over zwanger of niet

Discussion in 'Zwanger worden' started by Irene, Jan 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Dag meiden,

Ik kan over 5 dagen testen en ben nu zo onzeker. Ik probeer heeeel erg op mijn lichaam te letten of ik misschien iets voel. Nu heb ik sinds een paar dagen van een soort vochtverlies samen met wittige afscheiding. Wat kan dit zijn, zou dit een teken van zwangerschap kunnen zijn? Ook heb ik hele lichte steekjes in mijn borsten, maar wel heel licht hoor niet dat het pijn doet. Zou dit iets kunnen zijn?

Liefs Irene

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    meid probeer je niet gek te maken bij elk dingetje die misschien iets zou kunnen betekenen....

meer dan afwachten of je wel of niet je periode krijgt kun je niet doen....

je lichaam kan je zo voor de gek houden alles wat je kunt krijgen voor - tijdens of na je eisprong kunnen ook komen van een eventuele zwangerschap dus je kunt nergens een pijl op trekken....

succes

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    wat smoekie zegt: meid laat je niet gek maken door allerlei kwaaltjes... die kunnen wijzen op een zwangerschap maar net zo goed op een naderende ongi (of ontpillen maar ik weet niet hoe lang je al gestopt bent). In ronde 1 had ik zoveel klachtjes dat mijn mannetje zeker wist dat ik zwanger was maar werd mooi ongi......

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Waarom lijken die symptomen ook zo verdomd veel op mekaar? Grrrr....

Suc6 allemaal!

Groetjes Marjo

@ Irene: Meid ik herken het helemaal! Er he dat het zo lang duurt dat w88. Sterkte en suc6!

5. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Meid, maak jezelf hier niet gek mee. Ik weet het, iedereen doet het, maar op een gegeven moment weet je wel beter.
    Ik let er ook niet meer op....

Het kunnen zelfs alleen je darmen zijn die je voelt... zoals ik dus telkens heb.. :(

6. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Ik weet het, ik weet het, ik maak mezelf helemaal gek af en toe. Maar dat wachten duurt toch zo lang....en ergens las ik dat dat vochtverlies een teken zou kunnen zijn dus wie weet.

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    het kan maar het hoeft niet... ben bang dat je nog even geduld moet hebben... en wachten is inderdaad niet leuk.... Maar als je zwanger bent dan ben je dat een paar dagen later ook nog dus dan is het wachten niet zo erg... En niets is frustrerender dan een negatieve test...

8. SandraT

SandraT Lid

Sep 13, 2006
    37
    0
    0
    ik leef met je mee hoor! Alles wat je voelt kan iets betekenen.... Mijn verstand zegt ook dat het waarschijnlijk gewoon mijn darmen zijn of dat het toch nog ontpillen is.. maar heel stiekem... hoop je toch elke keer weer dat het nu misschien wel tekenen van een zwangerschap zijn.

Sterkte en ik zal voor je duimen... ;)

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Kan er helemaal over meepraten! Voel ook echt vanalles! Haha....
    Nu ben ik misselijk(zenuwen?), heb hoofdpijn en moet vaak plassen. :(

Maar helaas nog steeds afw88!
    Trekken jullie het nog? Sterkte! :oops:

Groetjes en suc6!
    Marjo

10. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ja moeilijk he meid! Ik heb ook zo vaak gedacht dat ik zwanger was! En iedere keer weer die rot duivels grrrrrrrrrr...Probeer je niet gek te maken want door de zenuwen kan ook nog s je ongi langer uitblijven. Maar het kan natuurlijk wel...ik duim voor je! Succes

Liefs

11. elle

elle Actief lid

Ik dacht ook dat ik dit keer echt zwanger zou zijn.
    Ben al wat langer bezig dus probeer me niet gek te laten maken maar ja, 5 dagen overtijd gister.
    Dus heel stiekumpjes begon ik toch wat hoop te krijgen. Maar gisteravond ineens buikpijn en vanmorgen vroeg wat bruinverlies... Dus ik vrees dat de rode duivels er aan zitten te komen.
    Het gekke is dat ik na het bruin verlies verder niks meer ben tegen gekomen! Dat maakt het nog frustrerender.. Maar goed, ik hou er rekning mee dat ik maar mee ga naar ronde 18.

Groetjes elle

12. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Elke keer dat ik van alles voelde was ik niet zwanger en dat ik niets voelde was ik wel zwanger dusss... tsja

groetjes irisje

13. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Dit wil niks zeggen, had ik ook bij vorige zwangerschap. Alleen wat bruin verlies, daarna niks meer.. maar na een week getest, mooi wel zwanger! Helaas nu niet meer, vorige maand missed abortion gehad. Laat je niet ontmoedigen.. kan nog steeds alle kanten op!

14. floortje

floortje Actief lid

Dec 12, 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Kan hier helemaal over mee praten. Dit is onze 2de ronde. Heb sind een week last van mijn rechterzij terhoogte van de eierstok wat uitstraalt naar mijn lies. Momenteel heb ik hele warme wangen en koude handen en toen ik vanmorgen mijn bh omdeed past de cup ineens niet meer, maar ik moet nog even een paar dagen wachten.

Succes iedereen.

15. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hey meis!

Probeer niet zo veel op je lichaam te letten. Je bent niet sneller zwanger als je er steeds op let het kan je alleen maar teleurstellen.
    Ik dacht ook altijd dat ik van alles voelde maar uiteindelijk werd ik toch steeds ongesteld helaas.
    De laatste tijd let ik dr niet meer op.. en ben ik er ook veel rustig er onder.
    Ik zie het wel!

sterkte er mee in iedergeval!

16. ik ben nu al aardig wat dagen overtijd. voel niks aan mijn lichaam, heb 2 testen gedaan vorige week en alletwee negatief. normaal is mijn cyclus ongeveer 28 dagen. moet ik naar de dokter gaan?

17. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik zou er zeker een dokters bezoekje aan wagen, misschien wil hij een bloedtest doen en weet je dan waar je aan toe bent.

Liefs, Bibu !

18. hallo Bibu, dank je voor je berichtje. ik was 2 weken geleden ook (voor iets anders) bij de dokter, en vertelde gelijk dat ik al een tijdje bezig was met zwanger worden! toen vroeg ik ook of hij een bloedtest wilde doen, maar dat wilde hij niet! want hij zei dat een test van de drogist even betrouwbaar is!

19. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Misschien als je aangeeft dat je 13 dagen overtijd bent terwijl je normaal altijd rond de 28 zit dan verandert hij misschien wel van mening, zeker als je al een tijdje bezig bent.

Succes in ieders geval, Bibu !

Share This Page