Zojuist heb ik een poging gedaan wederom een Blije Doos aan te vragen. Via www.blijedoos.nl werd mij vriendelijk verzocht in te loggen via Wij, omdat mijn email-adres reeds bekend was. Op deze site heb ik aangegeven dat ik wederom zwanger ben. Naast felicitaties werd er echter met geen woord gerept over de Blije Doos... Mag ik nu aannemen dat mijn aanmelding toch goed is gegaan?
Nou, ik heb er veel moeite voor moeten doen, nu ik vd de 2e zwanger ben. De eerste maanden helemaal geen bericht ontvangen, ook niet na mailcontact omtrent de aanmelding. Toen kreeg ik eindelijk het magazine. Momenteel 32 weken zwanger en na heel veel mailcontact een herinnering per post ontvangen voor het ophalen van de doos. Ik heb echter nooit een eerste uitnodiging gehad. Aangezien hier geen prenatal winkel in de buurt ligt, heb ik 4,99 overgemaakt zodat de doos thuisbezorgd wordt. Je raadt het al, ze beweren nooit een betaling te hebben ontvangen...... zucht. Nu een kopie van het afschrift toegezonden. Ik ben benieuwd of ik nog iets ontvang voor dat ik ben uitgerekend. De administratie is daar duidelijk niet op orde.
Zoiets ben ik dus ook bang voor. Ook ik heb via mail geen bevestiging gehad van mijn aanvraag. Dat krijg je meestal toch wel bij een bestelling/aanmelding van iets...
Dat denk ik ook... Tja blijven mailen, en dan via de klantenservice. Dan krijg je nl wel redelijk snel een reactie. Wil niet zeggen dat het dan goed gaat. De aanhouder wint zullen we maar zeggen. Hihi