Hallo, ik vroeg me af in de hoeveelste week van je zwangerschap je de blije doos (en ook andere zwangerschapsdozen) op mag halen. wanneer krijg je daar bericht van?(in de hoeveelste week)
ongeveer in de 7e mnd kan ik me herinneren krijg je de diverse oproepkaarten dat ze voor je klaarliggen. (mits je je natuurlijk voor diverse dozen hebt opgegeven)
Ik meende dat je de etos doos ook vanaf 7 maand mocht ophalen, ik heb me er voor opgegeven maar nog geen ophaalbericht gekregen...
ik kreeg van kruidvat direct een coupon via de email dat ik de doos pas vanaf eind april kon ophalen en de blije doos krijg je in je 7e maand bericht van en de etos doos weet ik niet. heb ik me ook wel voor opgegeven.
Hoi, Bij mij: etos: 3 mnd (ophaalbericht per post) kruidvat: 7 maanden (ophaalbericht per mail) blije doos prenatal 6/7 maanden maar wordt bij mij 8 maanden (per mail reactie gehad omdat iedereen hem haalde bij de maartmama's en ik nog niets gehoord had)
ik heb ff bij etos gevraagd, die doos kan je rond de 20 weken ophalen, ze zullen voor mij er achteraan bellen, ik hoor er maar niks over
Ja klopt ook..maar ik had nog niets bij mijn editie gehad, dus had ik ff gemaild. En toen kreeg ik dus via de mail te horen dat ik hem ergens in feb op kan halen Haha vandaar dat er bij mij mail staat...maar er hoort inderdaad iets bij het blad te zitten
bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik netjes bij een magazine de uitnodiging om de doos op te komen halen. heb ik toen niet gedaan aangezien ik niet meer zwanger was