Hallo, De rust is een beetje wedergekeerd en we proberen hier weer een beetje de draad op te pakken. Nu laat de kleine lekker op zich wachten, zodat ik toch een beetje tot rust kom en me kan voorbereiden op de volgende gebeurtenis. Maar vannacht kreeg ik plotseling veel last van me rechterzij dat uitstraalde naar de rechterkant van me rug. Ik werd ook echt heel erg naar en ik heb ook overgegeven. Het duurde echt meer een half uur voordat de ergste pijn over was, maar de hele nacht heeft het eigenlijk doorgezeurd en nu ben ik ook best brak en heb ik nergens zin in. Voor de rest ben ik nog niks verloren en beweegt de kleine best wel, maar dan op een andere manier. Het lijkt wel of hij zich heeft gedraaid. 3 weken geleden heb ik hetzelfde gehad, maar toen was het na die nacht meteen over. De verloskundige zei toen dat me lichaam misschien aan het voorbereiden was. Heeft 1 van jullie dit ook gehad of is het raar? Groetjes, Kim
Hoi hoi ! Ik heb ook al een paar keer last gehad van die steken, soms bovenin mijn buik en dat straalt ook uit naar mijn rug, en soms aan 1 kant van mijn buik.. En vanmorgen door heel mijn buik De vk. denkt oefenweeën! Maar ik weet 't anders ook niet, bij jou mag de kleine al helemaal komen hè Ik ben ook zo benieuwd.. -xxx-
Hoi MamaMirella, Misschien dat het oefenweeën zijn, maar die duren dan toch niet meer dan een half uur? bij mij waren/zijn het geen steken, maar vannacht een constante zeurderige pijn en nu een zeurderig gevoel en af en toe wordt het wat heftiger. Het leek net of ik verkeerd had gelegen en een spier in de knel had gezeten ofzo..erg prettig was het niet. Zeker weten dat het mag komen, maar ik ben ook best een beetje zenuwachtig hoor. Niemand kan zeggen hoe ik me ga voelen tijdens de bevalling en dat maakt me best onzeker. Kan je nog wel een beetje wachten?
ik heb precies het zelfde gehad vanacht de hele nacht, net of ik verkeert had gelegen en er iets knel zit daar. heb nog steeds pijn de ene keer net of ik ongi moet worden en de andere keer alsof ik heel nodig een grote boodschap moet doen. nou heb ik ook het gevoel dat ik moet maar zit ook ontzettend verstopt. van mij mag het ook wel komen nou , maar ben ook heel bang en zenuwachtig. ik hoop dat het voor ons allebei toch een teken is dat het begint. liefs diane
Ja, en dat het een snelle bevalling gaat worden, zodat we het tenminste achter de rug hebben Ik wil de kleine heel graag in me armen houden, maar die bevalling pfff ik zie er echt tegenop..
ik zie er ook heel erg tegen op maar wil hem ook zo graag vasthouden dat ik zo iets heb van laat maar komen. heb net ff boodschappen gedaan maar vraag niet hoe hihihih. liep te strompelen van de pijn door de supermarkt. mijn hele onderbuik doet zeer en voral links onderin kan amper mijn been optillen. maar heb ook heel erg het idee dat het komt door die verstopping waar ik sinds vandaag last van heb. hoe gaat het nou met jou, heb jij nog steeds die zeurdirige pijn : liefs diane
Da's inderdaad best naar als je in de supermarkt niet echt kan lopen van de pijn. Ik had dat maandagochtend en had het idee dat iedereen naar me aan het kijken was. Best vervelend...misschien dat het bij jou toch met de verstopping te maken heeft, want als ik naar de wc moet om bijv. te plassen en ik wacht ietsjes te lang dan gaat mijn buik ook best pijn doen alsof er dan echt teveel in zit. Gelukkig is die zeurderige pijn in me zij nu weg, maar ik heb nog steeds een ongesteldsgevoel in me buik en als de kleine beweegt dan vind ik het niet echt prettig, ik merk echt dat hij te weinig ruimte heeft. Vanavond moet ik voor controle naar de verloskundige. Ik ben benieuwd of mijn gevoel klopt dat de kleine met zijn rug gedraaid is en of ze kan aangeven dat dit misschien wel het begin is. Ik hoop voor je dat het voor jou ook het begin is en dat de bevalling soepel gaat.
Ja, een half uur is zeker lang hè.. Ben erg benieuwd, laat wel ff wat horen als je bent geweest, spannend ! Ik had vanmiddag echt krampen in mijn onderbuik en onderrug.. bleven ook vrij lang, maar is weer weg gebleven ! Dus hmm.. Afwachten ! -x-x-x-
ja ik ben ook benieuwd wat de verloskundige zegt, laat je ons het wel ff weten? ik heb nog steeds pijn in mijn buik het is niet alleen links onderin bij mijn darmen maar het straalt door naar me rug en mijn hele onder buik doet zeer. heb ook steeds last van harde buiken en lopen gaat bijna niet ik weet niet of het alleen me darmen zijn. ik kijk het nog ff aan. liefs diane
Net geweest bij de verloskundige en die gaf wederom aan dat me lichaam zich gewoon aan het voorbereiden is. Maar ze kon niet aangeven of het dan snel gaat gebeuren of niet. Dus maar even afwachten dan maar Voor de rest beweegt hij nog goed en tikt het hartje als een tierelier. Dus niks aan de hand...we moeten gewoon geduld hebben. Diane, als je echt veel last hebt dan zou ik gewoon bellen hoor. Ze hebben liever dat je te vaak belt dan te weinig. Groetjes, Kim
Het zet niet door hoor. Vandaag voel ik me weer helemaal fit (voor zover dat kan natuurlijk) en heb ik weer energie om dingen te doen. Ik heb zo het idee dat het nog wel een tijdje gaat duren. En hoe gaat het bij jullie?
bij mij is het ook bijna helemaal weer weg. heb wel vanacht nog een heel erg spierpijn gevoel gehad in mijn onderbuik en rug, maar heb nou weinig last vergeleken met gister. dus denk dat het bij mij ook nog wel ff duurt, wel heel jammer. liefs diane
Hier ook niets.. Ben wel hééél erg moe, dus duik zo weer mijn bedje in ! Merk wel dat de kleine veeeeel rustiger is als normaal! Ben benieuwd hoor meiden -xxx-