Soms zie ik in de winkel / op foto's een langwerpig kussen, maar waarvoor gebruik je die? Bij mijn zoon heb ik zoiets nooit gebruikt, maar ben nieuwsgierig of het handig is en waarvoor dan precies
of voor in de box met een waskussenhoes erover, dan liggen ze lekker geborgen. Zo kun je ze ook tussen je in laten slapen. Ik heb t voornamelijk tijdens de zwangerschap gebruikt voor tussen mn benen en onder mn buik. In de kraamtijd lekker in mn rug in bed nu ligt het in het ledikant zodat t wat kleiner lijkt en dus "veiliger" voor de kleine
Haha het heet een voedingskussen en hoor iedereen er over dus heb hem ook maar aangeschaft. Het schijnt heerlijk te zijn voor verschillende dingen: Lekkerder slapen/liggen tijdens de zw. schap maar ook straks voor het voeden van de kleine of om de kleine lekker in te leggen zodat het wat kleiner is en meer geborgenheid geeft. Kortom: Multifunctioneel!! Tip: 2e hands zijn ze vaak ook te krijgen. Nieuwe hoes er voor kopen en je bent iets goedkoper uit. Succes ermee
Eerst om tijdens de zwangerschap mee te slapen. Tussen de knieen, scheelde een bult heuppijn. Daarna voor de borstvoeding (hier poging tot dan Ook in de box/grote bed met voedingskussenhoes erom als knus bedje Later in de box als rugsteun voor het zitten.. Geweldig ding
Als ze leren zitten kun je het om ze heen leggen als ze dan om tuimelen liggen ze lekker in het kussen. Ik vond het echt een ideaal ding. Heb hem overal mee gebruikt behalve met voeden.. handig zo'n voedingskussen!
ik heb de mijne nu al 2,5 jaar en gebruik hem nog elke dag. heb hem gekocht in de zwangerschap van me zoontje om mee te slapen.. daarna gebruikt voor de bortvoeding en ook fijn met flesje geven als je het kussen om je heen legt op je benen dan kan je de kleine met het hoofdje erop leggen en dan heb je 1 hand vrij terwijl je het flesje geeft. daarna gewoon gebruikt om lekker in bed te liggen/hangen. en nu weer in de zwangerschap gebruikt en met het flesje geven.
ik heb hem gebruikt voor het slapen tijdens mn zwangerschap. Je kunt er HEERLIJK in wegzakken of ideaal voor tussen je benen of in je rug als je op je zij ligt. Voor de rest gebruik ik hem nu nog als Tycho naast me in bed ligt. Dan leg ik dat kussen om hem heen zodat hij niet van het bed kan rollen ( ik laat hem nooit alleen erin liggen hoor) Ik heb het kussen vorige keer gebruikt met een aankleedkussenhoes erover toen Tycho verkouden was. Toen wilde hij alleen maar rechtop slapen. Maar om nou de hele nacht met hem te zitten vond ik ook zo wat. Ik heb hem ook gebruikt toen Tycho zn bedje zo groot vond. Dan deed ik dat kussen in zn bed (wel zo dat hij zich niet erin kon draaien) zodat hij zich een beetje geborgen voelde. En ik gebruik hem nog steeds als ik ga slapen. Heerlijk Voor het borstvoeden heb ik hem nooit gebruikt overigens... daar had ik hem eigenlijk voor gekocht, maar dat hele borstvoeden ging hem niet worden. xxx
Misschien ook wel handig als je hem hebt en je moet (onverwacht) in het ziekenhuis blijven/bevallen..... Neem hem mee of laat hem zo snel mogelijk brengen. Ik heb een keizersnede gehad en heb veel plezier van mijn kussen gehad in het ziekenhuis omdat je toch al moeilijk kunt voeden met zo'n wond. Nu gebruik ik hem vrijwel nooit meer.....Tijdens mijn zwangerschap regelmatig gesteggel gehad over wie er met het kussen mocht slapen, mijn partner was er namelijk ook helemaal gek op....(raar, nu ineens niet meer....)
Ik heb mijn voedingskussen vooral in de zwangerschap veel gebruikt ivm bekken instabiliteit. Legde één kant dan achter mijn rug voor meer steun en de andere kant tussen mijn benen door zodat mijn bekken recht stonden. Voor de borstvoeding vond ik de mijne niet ideaal. Heb een balletjesvulling waardoor Levi steeds weg zakte.
Toen ik zwanger was van mijn zoontje kreeg ik een voedingskussen van mn vriend zijn tante. Ik heb er heerlijk mee geslapen was echt verslaafd aan dat ding zonder het kussen kon ik ook niet in slaap komen. Daarna gebruikte ik het kussen als ik mijn zoontje lekker lang bij mij wilde dan legde ik hem op het voedinskussen en de fysio vond het ook handig dat hij even recht kon liggen met zijn hoofdje door het voedingskussen ivm voorkeurshouding. Nu gebruik ik het kussen sinds 2 weken weer elke nacht om mee te slapen
Ik heb m ook, en gebruik m voor tijdens het slapen.. ideaal.. alleen is het jammer dat ie zo groot is.. of mijn bed te klein..
Ik heb hem ook. En gebreuk hem bij al het boven staande En heb een exstra hoes waardoor het een soort poef wordt en dasr op lag ik me meisje. Zodat ze niet meteen in de box op de harde plaat lag in het begin En ook bij ons in bed lag ze daar op wij hebbe. Namelijk een Waterbed en dat is niet goed voor baby's
Ik heb hem bij Jayro dus echt amper gebruikt!!! Nu koop ik ook geen nieuwe, weet niet eens waar die oude is gebleven, denk gewoon weggegooid. Heb hem bij het voeden (bv) ook nooit gebruikt eigenlijk.. Nee dus hier is het zonde van het geld geweest, maar zo te zien ben ik de enige
Nee hoor hier ook niet gemist en gebruikt. Mocht ik een keer ondersteuning nodig hebben gebruikte ik een normaal kussen die al tig op de bank liggen en dat werkte ook prima.
Voor iedereen die hem niet meer gebruikt; je kunt er een hoes voor kopen, je rolt hem dan op en kunt er dan een poef van maken Ik vond het er erg leuk uit zien, volgens mij bij prenatal?!