ben ook heel benieuwd wat er allemaal in zit! ik kan me alleen niet voorstellen dat de waarde ervan 100 euro is wat ze zeggen maar het is wel de leukste doos.
Heb maar even mail gestuurd, maar zie dat morgen de verschijningsdatum van het blad is dus wellicht krijg ik mijn bon daar wel bij Als ik dat blad krijg natuurlijk
Bij de 2de zwangerschap moest ik echt achter een uitnodiging aan gaan. Er was iets fout gegaan terwijl ik wel het blad kreeg. Na een maand had ik nog niks en toen kreg ik een mail dat als ik in die week nog niks had ik gewoon moest gaan en dan moesten ze bij de prenatal een nummer bellen zodat ik toch een doos kon krijgen.
IK heb hem per mail gehad, toevallig de doos vandaag opgehaald. De vorige keer bij mijn dochter had ik hem per post bij de wij jonge ouders.
hey! rond welke week krijg je de bon dan? kheb nog niets ontvangen. prenatal is hier niet dicht in de buurt en ga dr volgende wweek heen. zou wel makkelijk zijn als ik de bon dan heb!!
Was er achteraan gegaan en er was dus toch iets mis gegaan met de aanvraag, kreeg per mail het ophaalbericht. Dit zat er bij mij in: 8 luiers blikje 0.0 wit bier blikje 0.0 rose bier speentje flesje spuugdoek slinger van fabeltjeskrant en proefzakje ariel vlekverwijderaar. Voor de rest reclameboekjes.