Heb een mail gekregen dat ik de blije doos op kan halen. Alleen nu heeft de printer geen zin om de coupon uit te printen. Weet iemand of ik de doos ook zo op kan halen en dan bijvoorbeeld het streepjes code opschrijf? Groetjes
had ik ook had de code opgeschreven maar bleek niet eens nodig gewoon zeggen dat je het niet kunt printen dan krijg je het mee
yep ik kon hem ook gewoon ophalen. Had hetzelfde problee. Had van te voren gebeld (moest namelijk naar een andere plaats ervoor)
Ik was toen te laat met ophalen! En ze deden er ook niet moeilijk over. Volgens mij kun je zo'n doos altijd ophalen, ook al ben je niet zwanger.
code opschrijven is genoeg, ik kan ook niet uiutprinten dus neem donderdag wel papiertje mee met code. kon met ophalen van zwangerschaps doos ook, dus met babydoos moet t vast ook lukken
Als je even wacht krijg je hem ook nog op de post. Ik kon hem ook niet printen. Een week later kreeg ik een herinneringsbrief met de coupon. Dus printen was niet nodig.
Ik heb alleen de streepjescode opgeschreven, en dat was ook alles wat ze nodig hadden zei ze. Dus..S ucces!