Morgen ga ik naar de Prénatal om (in ieder geval) een Maclaren buggy te kopen. Nou heb ik van de week al even gekeken en gezien dat er keus is uit drie kleuren: zwart / zand, grijs / zilver en grijs / roze. De roze vind ik errug leuk! Alleen... We hopen dat Jara niet ons enige kindje blijft en dat er op den duur nog wel een brusje (of misschien twee) bij mag komen. En ja, als dat brusje dan een broertje is, staat dat ook zo gek in een roze buggy! Maar ja, het kan natuurlijk ook een zusje zijn en dan is het wel weer leuk! Dus ja, twijfel, twijfel, twijfel... Hoe hebben jullie dat gedaan? Alle babyspullen neutraal gehouden? Of ook wel spullen specifiek voor een meisje of jongen gekocht? Tot nu toe hebben wij alle 'grote' dingen neutraal gehouden. Alleen speelgoed en kleertjes zijn wel specifiek meisjesdingen. Is natuurlijk wel praktisch, maar ik vond roze voor een meisje zo leuk!!
Ik vond een roze ook heel leuk. Maar voor een jochie is het inderdaad weer wat minder. Dus hier een kleur gekozen die voor beide kan: rood met grijs.
Ik heb gewoon een roze genomen. Isabella is er nu nog steeds erg blij mee dat het een roze is. Buggy's zijn niet zo duur. Ik zal bij een jongen wel een andere kopen. Dan doe ik de roze weg.
En je kunt de roze toch altijd op marktplaats zetten ofzo als je ooit een jongen krijgt? Gewoon een roze doen als je die mooi vindt hoor!
Ik vond de maclaren te duur om in het roze te kopen. Vandaag toevallig de maclaren techno xt besteld in het zwart (is er ook niet in het roze trouwens) maar met een roze comfort pack. Dus toch roze en er komt een roze voetenzak in.
Wat is precies een comfort pack? Alleen de voetenzak of ook nog andere dingen? Ik vind ruim 200 voor een buggy die mogelijk maar voor één kindje gebruikt kan worden inderdaad ook best veel... Aan de andere kant neig ik er ook wel naar om (wat anderen ook al voorstellen) het toch te doen en hem dan (indien nodig) op MP te verkopen. Argghh! Ik word gek van mezelf! Haha...
hai ik ben nu in verwachting van mijn derde kindje. ik heb bij alle 2 mijn dochters een andere buggy gekocht. en voor mijn jongste dochter gebruik ik mijn buggy nog wel is, maar ik weet nu al dat ik straks gewoon weer een andere buggy ga kopen hahahahaha. en maclaren is idd een dure buggy maar je kan hem idd ook weer verkopen en wie weet krijg je de volgende keer weer een meisje suc6
oh ja je hebt ook nog een andere kleur omkeerbare zitting. Maclaren accessoires : Babycare.nl Razendsnelle levering
Je koopt toch gewoon wat je leuk vindt, een jongetjes-baby maakt het vast niets uit waar hij in zit. Zou ik doen in elk geval, uitgaan van je eigen smaak en niet van het geslacht.
Ik heb alles bewaard,o.a. kinderwagen,ledikant etc. Toch hebben we weer een nieuwe kinderwagen gekocht,we gaan morgen een kamertje bestellen waar een ledikant bij is. Onze oude kinderwagen,is niks aan en nog als nieuw,maar gewoon omdat onze smaak verandert is. En daarentegen mocht je hem nog geweldig vinden en je krijgt een zoon,denk niet dat dat veel uitmaakt.Ik zou er gewoon voor gaan.
Wij hebben de roze met grijze maclaren, hij is echt zoo leuk van kleur! Onze kinderwagen, bugaboo en de maxicosi hebben we wel neutraal gehouden. Die zijn rood, kan dus voor een jongen en een meisje. Maar die buggy die moest ik gewoon in het roze hebben. Sowieso als er een tweede zou komen duurt het nog even voordat die in de buggy kan. Je kunt de buggy altijd weer verkopen, vooral de maclaren buggy's zijn erg geliefd op marktplaats en je krijgt er best nog wat geld voor terug.
Ik zou het nooit doen. Wat maakt het nou uit of het ding grijs, roze, rood, blauw of wat dan ook is. Geef mij dan maar een neutrale kleur zodat ik straks niet moeilijk hoef te doen met verkopen via marktplaats etc. Kost je nog geld ook. En dat voor een kleur...
Ik was ook meteen verliefd op de roze, maar toch voor limegroene gegaan. De Bugaboo is ook groen. Zo kan het voor beiden geslachten. Dochtertje was zelf toch altijd bijna zuurstokroze gekleed... dus nu zag je haar tenminste liggen .
Ik heb de meeste basisspullen in een neutrale kleur gekocht, dus meubeltjes, wagentje, maxicosi en buggy. Alleen had ik een roze voetenzak voor in de maxicosi gekocht voor mijn dochtertje. Zelfs met die roze voetenzak kreeg ik nog regelmatig de vraag of het een jongen of een meisje was, dus blijkbaar gaat er nog niet een belletje rinkelen bij veel mensen. Die roze voetenzak heb ik ook gewoon bij mijn zoontje gebruikt, zal hem een worst wezen waar hij in ligt, zolang hij het maar warm genoeg had. Alleen was het zo'n reus dat ik die voetenzak bij hem maar hoogstens 2 maanden heb kunnen gebruiken, bij mijn dochtertje echt een half jaar.
Bedankt voor jullie reacties! Na lang twijfelen (tot in de winkel aan toe...) is het toch de roze geworden! En ik ben er helemaal blij mee!! Uiteindelijk vond ik toch dat we nu wel eens een keer iets in het roze konden kopen, vooral omdat we verder alles al neutraal hebben. En ik vind roze zelf ook gewoon heel mooi! Heb er (toen ik toch bezig was) gelijk maar een roze parasolletje bij besteld, haha...
Leuk dat je toch de roze hebt gekocht! Vond die zelf eigenlijk ook de allermooiste voor ons meissie, maar wij hebben gisteren toch de charcoal-silver kleur gekocht. Ook errug mooi! Mijn vriend vond die echt mooier dan de roze, dus heb ik me maar een keer aangepast (meestal is het andersom haha!). Deze kleur is ook super eigenlijk, vooral omdat Juul vaak felgekleurde kleertjes aanheeft, combineert leuk Voetenzak koop ik denk ik niet voor de Maclaren, in ieder geval nu nog niet. We hebben de Bugaboo met voetenzak, de buggy is echt voor erbij. In ieder geval voor de zomer de voetenzak in buggy niet nodig, en daarna zien we wel weer. Wij kopen de spulletjes wel een beetje ook met het oog op een volgende kindje. De bekledding van onze Bugaboo is antraciet met offwhite, leuk voor jongen en meisje. Hoewel ik ook nog steeds wel de aanvullende bekleding ook in het roze erbij wil!
Herkenbaar wat je schrijft! Wij hebben de Bugaboo in antraciet met zand en zwart (we kregen destijds gratis een tweede set aanvullende bekleding), maar ik zou stiekem ook nog wel een roze set erbij willen! Verder zat ik ook al na te denken over een voetenzak. Wij hebben die er nu ook niet bij besteld, omdat het zomer wordt, maar misschien dat het in de winter toch wel handig is. Nou ja, dat zien we dan inderdaad wel. Eerst maar eens kijken hoeveel we de buggy dan gebruiken. In de vakanties die er aan zitten te komen zal hij in ieder geval veel gebruikt gaan worden! Hij rijdt in ieder geval heerlijk, dus daar zal het niet aan liggen!