Hoe zat dat ook alweer met dat gegeven paard en iets van in z'n bek kijken ofzo? Djiez Ik heb 'm nog steeds niet gehad. Heb eigenlijk wel zin in een blikje alcoholvrij bier
Krijg je per mail een bevestiging ofzo dat je je hebt aangemeld? Ik heb me al twee keer aangemeld inmiddels en nog steeds helemaal niets gehoord. Ook geen tijdschriften of zoiets ontvangen. Snap er niks van
Nou, dat vind ik een andere betekenis hebben, als je iemand je iets geeft met veel liefde en plezier, dan zal ik nooit een gegeven paard in zijn bek kijken. (btw het is bavariabier wat uberhaupt niet onder de catagorie 'bier' valt ) Prima dat het ondankbaar overkomt, maar ze scheppen mijn inziens duidelijk hogere verwachtingen aan de inhoud van de doos. Over deze doos wordt groots geadverteerd, ik ging echt vol verwachting naar de prenatal, maar blij werd ik er echt niet van, vond het écht een teleurstelling bij thuiskomst. De bonnen van de pampers, bv. zijn niet in combi met andere acties. Als je de reclames bijhoudt, zijn er véél voordeligere acties als dat je deze bon zou spenderen. Dat betekend, dat men er gewoon geld aan wil verdienen (en dat blijkt ook uit alle folders die erbij zitten) en dat begrijp ik heus wel, maar doe dan niet alsof het een doos is met allerlei leuke aanbiedingen, informatie en benodigdheden.
Dat van die pampers klopt echt niet want je krijgt nu 10 euro korting En bij de meeste reclames 4'euro en heel af en toe 10 maar dat is echt zelde en dan koop ik nu al 2,5 jaar luiers En er staat nergens in hun advertenties hoe veel en hoe groots ie dan wel niet is. Deze paketen blijven een soort reclame martiaal wat kan stimuleren tot aan koop van een product En ik vindt het wel fijn dat er een bibbi speentje in zit Want in die van de Etos zit er een van difraxs hoef ik ze mooi niet Te kopen om te kijken welke mijn kindje fijner zou vinden