Ik heb vannacht helemaal niet kunnen slapen omdat ik een beetje ongesteldheidspijn/krampen had onder in mijn buik..en ook harde buiken enzo.. Nu heb ik vandaag nog steeds krampen/steken onder in mijn buik vooral als ik loop moet ik soms helemaal voorover lopen door de krampen.. Stel me alsjeblieft gerust dat dit door de indaling komt en dat het heel normaal is hehe..
Ja, ik denk dat ik je gerust kan stellen. Ik had dat ook rond het aantal weken waar jij nu in zit. Bij mij kwam dat inderdaad door het indalen en o, wat deed dat zeer! Ik kon er ook niet van lopen. Pas na anderhalve week werd het iets minder. Probeer veel te rusten. Succes!
Hoi Gulay, Ja ik heb het ook. Ben bij de verloskundige geweest en die vertelde mij dat het kindje is ingedaald. Het doet inderdaad enorm pijn. Heb er op dit moment ook erg veel last van. Buipijn buipijn en nogeens buikpijn. Het schijnt er wel bij te horen. Soort voorbereiding op de bevalling. Groetjes Karin
Ja idd ken het gevoel Voelde echt enorme pijnsteken richting vagina...daarnaast menstruatie achtige krampen. Maar ze gaan inderdaad redelijk snel weer weg
Nou gelukkig maar hehe het is dus iets normaals.. Het laatste wat er nu bij moet komen is dat er iets niet goed zou zijn met mijn baby