Ik heb het pakket van de Etos ook een week of 2 geleden opgehaald. Vond de inhoud van het pakket een beetje tegenvallen (jaar geleden was het een leuker pakket), maar we mogen niet mopperen want we krijgen het kado. Hoe was het pakket van de Prenatal en van de Kuidvat, Leuk??
in het pakket van de kruidvat zat een speen, avent flesje, bewaarbox kunstvoeding, proefpakketje luiers. proefpakketje friso melk nr 2 en dat was het dacht ik zo
Ik heb vorige maand wij jonge ouders niet eens gekregen dus heb me maar weer opnieuw aangemeld. Zal wel zien of ik deze maand wel een blad krijg.!!! en een afhaalcoupon!!!
Ik heb zojuist vrijdag of zaterdag het blad weer in de bus gehad... Ben benieuwd wanneer de afhaal coupon komt hehe...
eignelijk moet je gewoon een eerdere datum opgeven wanneer je uitgerekend bent..dan mag je de doos ook erder ophalen hihi! Ik heb mezelf nog alleen maar voor die van de prenatal opgegeven, maar een vriendin bracht me op dit idee...
das idd een slim idee, neem aan dat het nergens word gecontroleerD? Helaas heb ik de 3 (zover ik ken) dozen al besteld... De prenetal, etos en kruidvat, dat waren ze geloof ik toch??? maar zoals ik hier al zie verschilt het heel erg qua ophalen van de prenetal... ene heel vroeg andere wat later ... we wachten af...
hehe k heb eindelijk de blad jong ouders in de bus gelukkig weer leesvoer nu kijken of k t elke maand krijg k heb eindelijk me kraampakket binnen yes dacht k nog toen k het in handen kreeg zolang opgewacht helaas viel het erg tegen voor de kleine zat er alleen een beer in en voor mezelf een boekje veilig bevallen nou enm voor de rest is het alleen puur voor de bevalling had veel goeds gehoord over CZ had wel meer verw8 ze hadden het naar de oude adres gestuurd maar goed heb het binnen groetjes marline
Ik heb alleen de zwangerschapsdoos bij de Etos opgehaald toen ik een maand of 3 was. Het blad krijg ik idd wél, dus zal de Prenatal ook wel eerdaags komen met bericht. Toch?
ik heb toevallig vandaag het blad wij gekregen en daar zit het blaadje bij waarmee je de doos van prenatal kan ophalen. ga ik maar snel doen van de week ben erg nieuwschierig.
Als ik dat zo allemaal lees hanteert Prenatal niet een systeem. Lijkt me lastig. Vandaar ook dat het bij iedereen anders gaat. Groetjes Suus
ben al in utrecht en al in amersfoort geweest om de doos op te halen en overal zijn ze er niet meer op voorraad Best irritant eigenlijk!!
Nou dat is ook niet leuk, krijg je eindelijk je ophaalbewijs en is de doos er niet. Zo maken ze je ook lekker met een dooie mus.....
dat had ik bij kruidvat... 2 weken moeten wachten... nou toen heb ik ze even terug gepakt... heb de zelfde bon 4 keer uitgeprint... en naar 4 kruivaten gegaan.. TAADAA 4 pakketen lekker hoor.!!!! prenantal 2 pakketen.. 1 op oude adres en 1 op eigen adres... en Etos... 2 pakketen... 1 op schoonmoeders adres en 1 op mijne.... Toedeledoki... zoveel zit er niet in.... nu bij elkaar berekent heb ik genoeg hahha... btw prenantal pakket is het leukste... zat ook een pak luiers in... en monddoekje... en speen voor fles.. en een gewone speen... enz enz... op de site van prenantal kan je btw lezen wat de inhoud is..
Ik heb nu 2 paketten van de etos en 2 paketten van de prenatal, en de derde van de prenatal is onderweg, die krijg ik als ik 7 maanden ben. Had er achter aan gebeld, en die van de prenatal krijg je op het moment dat je 7 maanden zwanger bent ( alleen soms maken ze fouten en krijg je het eerder) Ik heb overal twee van omdat ik tussentijd die miskraam kreeg, had afgebeld, maar kreeg ze evengoed, nouja dat is dan hun probleem, ik zag alleen maar Dank je wel Kruidvat daar wacht in nog op, ben benieuwd
Ik heb ook 2x de blije doos mogen ophalen, hoe dat kan weet ik ook niet, misschien omdat iemand anders mij heeft aangemeld?? Maar ik vond die doos wel het mooist, vd kruidvat vond ik tegen vallen, maar goed je krijgt het... De baby doos van prenatal kun je ophalen als je baby 3 maand is, dus nog even wachten.
Van prenetal krijg je toch maar 1 doos en dat is rond de 7 maanden zwangerschap (heb ik vanmorgen nog in een etosblad gelezen). Enne ........jaja vanmiddag een berichtje ontvangen dat ik 'm op kan gaan halen . Nou alleen die van de kruidvat nog Silly