Die van het kruidvat en etos heb ik al langer opgehaald. Die van prenatal kan ik gaan ophalen maar tegen de tijd dat ik in de buurt kom is die bon verlopen. Weet iemand of ze de doos naar je toe sturen als je hem niet ophaalt?
Die van het kruidvat heb ik enkele weken geleden opgehaald, je krijgt een bon per e-mail gestuurd. Die van de etos heb ik niet opgehaald omdat ik ook niet in de buurt kwam en die hebben ze opgestuurd, aardig toch!
Volgens mij heb ik hem met 29 weken gekregen. Dus dan moet je nog een weekje wachten. Maar het kan ook met 30 weken zijn, weet het niet heel zeker.
Die van het kruidvat zat volgens mij een speentje in een bewaarblik (doos) van de Friso melk en een paar kleine monsters. Het is maar voor 10,00. Maar dat wisselt schijnbaar nog wel eens wat erin zit. En de prenatal daar ben ik ook nieuwsgierig naar wat daar inzit, misschien dat iemand anders dat kan vertellen?
Ik heb vandaag de Prenatal doos opgehaald. Dit zit er in: - pak Pampers NewBorn - Bewaardoos voor Pampers doekjes - Pampers doekjes sensitive - DVD-tje van Pampers over wat baby's horen - kortingsbon Prenatal (eur 2,50) en van Pampers (eur 7,00) - Rompertje - Flesje - "I love mama" - speen - antilek speen voor op een flesje - pakje Nutrilon opvolgmelk met een doseerdoosje en spuugdoekje - magazine "Geboorte" van wij jonge ouders (van 2005) - en nog een paar foldertjes en mini verzorgingsproducten Zeker de moeite van het ophalen waard!
O ja, mijn afhaalbericht zat meegeseald met de "wij jonge ouders" van deze maand. Het lijkt net een foldertje, dus let op dat je het niet zomaar weggooit!
Dat is veel meer dan dat ik in mei in mijn doos had zitten. Ik had geen ropertje, geen kortingsbonnen, geen flesje. Ik had wel weer een doosje om poedermelk voor een paar voedingen in te bewaren (poedertoren). Blijkbaar wisselt de samenstelling nogal eens. Pim
Ik ben 30 weken. Ik vroeg me ook al af wanneer de bon zou komen. Het blad had ik ook al een paar maanden niet gehad. Maar dat klopt wel, want de laatste was van juni.
Nummer 1/2 1 februari 2006 Nummer 3 1 maart 2006 Nummer 4 5 april 2006 Nummer 5 3 mei 2006 Nummer 6 7 juni 2006 Nummer 7/8 2 augustus 2006 Nummer 9 6 september 2006 Nummer 10 4 oktober 2006 Nummer 11 1 november 2006 Nummer 12 6 december 2006
ik met volle vreugde gisteravond naar prenatal. en wat denk je zijn ze op, GRRRRRRR ze hopen volgende week donderdag weer te hebben. baal baal ik was erg nieuweschierig moet dus nog een weekje wachten.
Heb em ook opgehaald gister, echt onwijs leuk eigenlijk! Prenatal heeft wel een klein pluimpje verdiend hiermee. Echt leuk. Gek he, dat je met zulke dingetjes helemaal happy kan zijn... grtjs, lara