Owh, zo spannend allemaal. Ik ben jarig vandaag (29 jaar alweer) pff en vandaag gaaan we bekend maken da'k zwanger ben. Vanmiddag komt de fam en vanaaf de vrienden. Goh.. kan haast niet wachten
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Spannend hoor.. hihi Maak er een fantastische dag van!! Kus
Hoe ga je het vertellen? Misschien leuk idee om de foto van de echo echt niet te missen in de huiskamer te zetten, en dan even afwachten of mensen het zien. In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier vandaag!!!
Spannend!!!!!!!! Ik ga het volgende week op mijn moeders verjaardag aan de familie bekend maken! Ik wens je een hele leuke dag toe! Marian
Wij hebben gisteren de echo gehad. Deze hebben we gescand voor mijn moeder en stiefvader en voor mijn schoonouders en in een echt echo lijstje gedaan en ingepakt. Voor de rest van de fam een gedichtje met een echo fotootje erbij.
Oja en vanaaf zetten we onze eigen fotolijst neer op t dressoir, kijken wie er het eerst achter komt hihi. Dit zijn 3 echo foto's naast elkaar. (gekocht bij de action) echt heel leuk!
Meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag. \/ Ik wens je een hele fijne dag En heel veel plezier met het vertellen van het hele grote nieuws.
GEFELICITEERD MET JE 29ste VERJAARDAG!! De reacties die je krijgt als je verteld dat je zwanger bent is 1 van de leukste dingen om mee te maken (voor mij dan ) tijdens je zwangerschap! Heel veel plezier met het vertellen!! Ik hoop dat je een fijne en onvergetelijke verjaardag zult hebben!!
Een super gelegenheid om het aan iedereen te vertellen ! Jouw feestje kan niet meer stuk ! Veel plezier ! Groetjes, Nikki F