Hallo allemaal, Ik heb al superveel positieve dingen gelezen over prenatal en over hun "doos". Nu heb ik een poging gedaan om mij in te schrijven hiervoor, maar het lukt niet omdat ik België woon. (op een zucht van de nederlandse grens) Weet er iemand hoe ik toch aan zo een leuke doos van prenatal kan geraken ? Groetjes en alvast bedankt
familie die wel aandeze kant woont,of werk of vriend3en?en dat adres dan gebruiken ,zo doet mijn vriendin het ook en die woont in duitsland
Ik heb me al maanden geleden opgegeven voor de blije doos van Prenatal. Ik heb het opgelost door een mail te sturen naar Prenatal en die hebben contact opgenomen met Wij (die verzorgen het blad en de doos), na en paar e-mailtje is alles geregeld, stond op de een of ander manier niet in het systeem. Heb gister de doos opgehaald en de inhoud is echt super!
mijn schoonzus kreeg op een of andere manier ook geen wij en ook geen uitnodiging voor de doos. na een aantal keer mailen zou het vorige week bezorgd worden, maar niks dus, en nu word het nog maals verstuurd, en krijgt ze de bon van de blije doos per mail.