Ik moet zeggen dat die netbroekjes van het CZ echt zwaar slecht waren. Zodra je de deurmat er uit trok, trok je het hele netbroekje stuk Hier zat als "leukigheidje" een knuffelbeest in van cz (zebra of zoiets?)
Ik zit bij Agis ben benieuwd wat ik daar krijg in mijn kraampakket we wachten het af nog een paar weekjes geloof dat ik hem 12 weken boor de bevalling krijg opgestuurd
Moet ik dan naar de verzekering bellen? Ik heb hem vorige keer besteld en zelf betaald via internet! wist ik veel dat je dat gratis kreeg! ik moet nu in het ziekenhuis bevallen, maar ben wel zo hebberig dat ik hem wil Wij zitten bij IZA
Wij zitten bij cz, hier zat er een boekje bij met tips voor het spelen enzo met je kindje, (was nog best een leuk boekje) en zetje zebra. Ben benieuwd wat er dit jaar bij zit!
Ik ben bij Menzis verzekerd en heb vorige week vrijdag ook het kraampakket ontvangen. Als leuke dingen idd een Quizz-spelletje, een tutaapje en een opvouwbare mand. Die mand daar past bijna alles in, dus dat is wel handig. Ik vroeg me alleen af waarom er 1(!) netbroekje in zit? Vorige keer zat er geen een in, maar ben ik met KS in ziekenhuis bevallen, dus heb er daar een paar gebruikt. Op zich wel handig, maar 1tje? Doe dan niks of een paar. Maar ja, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken toch. Moet nu weer in zkh bevallen, dus mss dat ik er daar een paar kan scoren of gewone grote onderbroeken kan natuurlijk ook.
Mijn vriend zei juist: "He, eindelijk een doos waar je echt iets aan hebt!" Niet beseffend dat dit geen gezellig verassingspakket is maar een doos met noodzakelijk kwaad
wat leuk die nijntje dingen. Hier een boek met veiligheidstips en een knuffeltje . Ben bij achmea verzekerd. Maar idd blije doos kan je het niet noemen haha! Dan wil ik ook niet weten waar hij nog meer blij van word als dit voor hem een blije doos is haha!
Ik heb ook cz en bij beide keren een zebra erin en bij de tweede ook nog een boekje om het oko leuk te maken voor de oudste. Over de netbroekjes heb ik niks te klagen gehad, heb die ook maar 1 dag aan gehad en daarna mijn eigen oma broeken weer aan.
Hier verzekerd bij unive en de nijntje-spullen gekregen.. erg leuk omdat ik een dochter van 2 heb.. maar voor iemand die een eerste kindje verwacht vind ik het niet echt een leuk idee.. krijg je een cadeautje voor je kindje wat je eerst een hele poos in de kast kunt gooien... in 2009 zat mn kraampakker in een soort vrolijke opbergbox die je uit kunt klappen tot een speelkleed. erg leuk! staat nu nog op mn dochters kamer met al dr knuffels erin... hihi, jullie mannen zijn dus allemaal wel onder de indruk van alle inhoud van het kraampakket... die van mij kijkt dr echt niet naar haha..
Ik ben verzekerd bij Kiemer/de Friesland en er zat een verzorgingspakket van Natalis bij zoals shampoo,babyolie enz. en een boekje om in te vullen over de kraamdagen. Voor de rest slachtmateriaal LOL
Whahaha als ik jullie verhalen lees dan meld ik me liever maar aan bij de slager zelf. Die doet dat tenminste dagelijks. Ow ik kan niet wachten tot ik het kraampakket krijg en mijn vriend dat gaat bekijken. Kan mijn lol nu al op als ik die reacties allemaal lees
ik had me aan gemeld voor kraamzorg en dan krijg je van je verzekering(ohra) een bevestiging daarbij zat al een rood mutsje en het kraampakket volgt tzt
Ik kreeg een tummytub.. VGZ uitgebreid aanvullend verzekerd.. Ik wil ook echt de tummytub gebruiken, dus is wel leuk! Doen ze overigens al jaaaaren. Mijn broertje is 10 en kreeg er toendertijd ook één.
Het rode mutsje van de ohra hebben wij ook gekregen ja. Ben benieuwd of er in het pakket zelf ook iets extra's zit....