Juni 2011 buikjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fayy, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden,

ja ik weet het het is nog zoo pril en wss heeft er zowat niemand al een buikje.. vorige x met me 9w4 dagen voelde ik t onderin me buik wel hard worden en nu voel ik het al veel duidelijker dan toen komt denk doordat het de 2e zwangerschap is ondanks de vorige in een mk belandde.
    nou meiden plaats hier je buikfoto's vroeg of laat, ik snap dat t nog pril is.. maar beter eerder zo;n topic dan nooit, is toch leuk! ;)

ik zal snel een foto plaatsen!! maar heb vanmezelf ook een buik dus moet ff zien hoe en wat!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oe leuk :D Dit was mn buik met ruim 8 weken. Tweede kindje - en nu is het sinds een paar dagen echt te erg ::$

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

Woow echt al een mooi buikje!! wauww!! Ik voel het bijmezelf ook al veranderen hihi. maar niet van buitenaf nog maar ik denk dat dat niet meer lang gaat duren.. komt denk omdatk zelf een vetlaag heb :p

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    View attachment 106013

Dit was mijn buikje 3 weken terug, dus gewoon een klein beetje gezond vet van mezelf ;) Niks geen babybuik, zal snel een nieuwe maken, 's avonds lijkt hij nu iets dikker te worden

5. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    5 w zwangerschap
    is 3de kindje , al 2 kids van 13 en 14 jaar

6. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    vandaag genomen met 9w3d

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

woow yolanda. ziet er ook echt al uit als een zwangerschapsbuikje!!
    en als dit de 3e zwangerschap is kan het indd sneller te zien zijn je buik. maar het is wel mooi!

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik plaatst hier binnenkort ook ff een foto :D

9. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,959
    126
    63
    zuid holland
    Ik kom ook over een tijdje, want nu is er nog niks te zien met 9 weken.( behalve mijn eigen vetrol) haha

10. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Mooie buikjes al, dames. Bij mij is er nog niet echt wat te zien. Ik kom over een tijdje wel foto's plaatsen.

11. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    @favy hehe ja he geen enkele broek past nog :)
    vind het wel leuk dat het zo vlug te zien is , is altijd leuk als mensen opmerken dat je zwanger bent:p
    bij men zoon en dochter zag je niets , bij hen had ik een buikje iets meer als nu :p

12. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Leuk! Ik sluit me hier ook aan :D
    Hier wel al een buikje en mijn broeken passen niet meer lekker maar ik ben vrij dik van mezelf dus ik zie het wel maar de rest nog niet.
    Wel prettig want nu kan ik het nog even stil houden en gewoon zeggen dat ik te veel gesnoept heb ;)

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik wil t ook wel gaan zien bijmezelf haha k voel verandering maar zie niets :p zou t zelf wel willen zien enz maar niet dat andere wat kunnen zien nog hahaha nog ff geheim houden :p

wat rot dat je broeken niet meer passen dat lijkt me echt *** hahaha maar ja dan maar wat anders aan :p of je overgeven aan positiekleren:p

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

haha heb precies t zelfde als jou :p alleen niet datk ednk van oo dat komt van de zwangerschap ofzo :p maar komt wel :D

15. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    hahaha Fayy nee het komt echt van het zwanger zijn
    mijn buik is ook anders gevormd nu
    maar dat kan alleen een buikvet expert zien hoor ;)

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Bij mij nog niks te zien,... helaas! Maar net als bij Fayy ook mis gegaan de eerste keer,...bij 11w6d, en mijn buik lijkt nu toch al wat opgezet,...zijn de darmen denk ik,....als er iets te zien is, plaats ik een foto!!

17. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hebben jullie trouwens veel klachten meiden?
    Ikzelf ben ...tja...niet echt misselijk maar voel me zo slap en gek
    Dat had ik bij Eva helemaal niet ;)
    Maar geen pijn in mijn buik, tepels oid :)

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

bij me vorige zwschap(mk) hadk zere liezen en zo nu en dan een steekje links of rechts.. en zere tepels.
    en nu heb ik dat ik de andere dag dit lust en de andere dag dat.. datk veel dingen niet meer lust maar het zo kan overslaan want anders moet ik kokhalzen en me vriend was laatst naar de wc geweest om te plassen en daarna ben k naar de wc gegaan nou ben gwn staan kokhalzen daaro bijna over me nek. erg raar eigenlijk.
    en heb de eerste weken paar dagen aanhoudende linkse pijn gehad met draaien enz. nou ja heel veel pijn en nu soms een steekje links of rechts en gister schrok k trouwens wakker van ongikrampen maar heb geen bloed verloren gelukkig. en zere tepels. en in t begin van de zwschap werdk steeds heeel vroeg wakker nu slaap ik zoals vanouds dus echt raar, en enge dromen en laatst gedroomd dat me zusje was bevallen van een zoontje hahhaha.

en de vorige keer hadk bruinverlies dat overliep in rood.. bah mk dus en dit keer hadk weer bruinverlies zonder rood.. en t hartje klopte en tot paar dagen na de echo niet meer gebloed!!
    15 nov volgende echo en als dat goed is ben ik 10w2d vorige keer hadk met 9w4d een echo en ging t 2dagen later mis en kwam er pas 8tr met 12 weken en met 12w3d echo gehad.en bleek dat t fout was vandaar 12w3 d in me onderschrift. kgaf mezelf hoe dan ook nog hoop enz. maar toen kwam k t echt te weten dat kindje niet meer leefde. dus hoop zo voor de 15e dat ons kindje nog bij ons is!!

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Mijn buikje lijkt wel gekrompen te zijn hihi, ben dan ook wel 3 kilo afgevallen doordat ik zo misselijk was afgelopen weken! Vandaag voor het eerst weer eens niet misselijk geweest, helaas wel extreem moe!!

Alleen de onderste bolling lijkt net iets dikker, maar verder is er nog maar weinig te zien :p

View attachment 106184

20. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    @Fayy: ja dat gekke dromen had ik bij Eva ook en nu inderdaad ook weer, had ik me eigenlijk nog niet eens beseft hehehe
    @Mlien: je kunt wel zien dat je afgevallen bent maar toch vind ik dat je al een mooi klein buikje hebt hoor :)

Share This Page