Blije doos!

Discussion in 'De babyuitzet' started by mimtiwa, Sep 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallo dames,
    Heb vandaag mijn blije doos binnen,zaten wel bruikbare dingen in maar had toch wel graag zo een doekjesdoosje in willen hebben:)

Ik heb de doos met een stempel van 10augustus(net iets anders dan die van maand juli..maar ben er blij mee:)

Ik had een vraagje over de speen,waar kan ik eentje kopen van i love papa hihih(ik heb een speen gekregen met i love mama en nou wilt papa ook eentje)

Nou ik hoor van jullie:D

2. VeraM

VeraM Actief lid

Apr 22, 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Die speen die had ik ook in die doos. Mijn man wilde hem toen ook :D. Ik heb hem toen gekocht bij babydump.

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    prenatal heeft I love mama, papa oma, opa... de halve familie :)

4. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    En zo'n doekendoosje kun je gewoon bestellen bij zwitsal.

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Doekendoosje zit tegenwoordig in de doos van Felicitas ;), tenminste bij mij wel toen ik hem 2 weken terug mocht ophalen.

Vorig jaar zat er trouwens nog wel een billendoekjesdoos van pampers in de Blije Doos.....ik denk dat de inhoud nogal verschilt dus.

6. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik heb zo'n doos van zwitzal bij de prenatal gekocht.

7. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    in de doos van juli zat de witte pampers doos nog, in die van aug niet meer (had er toevallig 2)

Bij de hema krijg je ook doekjesdoosjes roze en blauw.

Moet eerlijk zeggen dat ik die gele van zwitsal handiger in gebruik vind dan de witte van pampers.
    Het gat waar de doekjes uitkomen in fijner en de doos is minder hoog waardoor je de doekjes er beter uitkrijgt

8. VeraM

VeraM Actief lid

Apr 22, 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik heb die gele van zwitsal weggegeven en ik heb die leuke roze bij de hema gehaald

9. misa

misa Niet meer actief

Ik heb die gele ook in de doos van etos gekregen. Misschien daar ff kijken?

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0

Inderdaad; verschilt steeds per datum.
    Ik had nu in beide dozen geen billendoekjesdoos...

Maar als je ze wel krijgt dan:
    - De gele zwitsel in de doos van etos
    - De witte pampers in de doos van prenatal

11. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    Ik wilde dus ook graag de witte pampers doos, helaas geen in mijn blije doos.... dus;

Ik had pas een oproepje geplaatst wie de witte pampers doos niet gebruikte en bij mij in de buurt woonde.
    Kreeg al snel wat reacties en heb nu een 2e pampers doos, die vind ik fijner dan die van zwitsal en ook mooier (vind geel geen leuke kleur ;)).
    Heb zelf die van pampers gepimpt met behangetje van PIP, zo passen ze mooi bij de kamertjes!
    Ik heb nog 2 gele over voor wie interesse zou hebben......

En er zijn nog mensen die dus niks doen met de witte pampers box...

Groetjes!!

12. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ja ik waar woon je dan?

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Ik heb nog wel een pamperdoosje voor je hoor!Staat al een jaar in de kast...Ik wil hem wel opsturen als je wilt.Groetjes LisszyOja, enne, heeft de Hema ook een doos dan?Las ergens dat iemand daar ook een doosje heeft gekregen?

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Mijn berichtje ziet er trouwens raar uit. De laptop doet opeens geen enter meer, raar ding!

15. Wat leuk,om er wat leuks van te maken;)
    Heb je er geen foto van?kan ik ideeen opdoen...

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wat een leuk idee van dat behang zeg !!! Ik ben een beetje uitgekeken op die sticker van pampers die erop zit hahaha.

Ik vind die doos van de pampers ook fijner. Die gele staat bij oma :) die boeit het niet heel veel.

xxx

17. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik had in geen enkele babydoos een billendoekendoos en heb er gewoon 1 gekocht bij de babywinkel.

De speen kan je ook bijna bij iedere babywinkel kopen.

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Zoals jullie kunnen zien ben ik nu 14 weken zwanger en heb 2 weken geleden de blije doos van prental en de zwangerbox van etos aangevraagd. Hebben jullie enig idee hoe lang het dan duurt voor je bericht krijgt dat je m op kan halen? Of krijg je zoiezo pas bericht rond de 30 weken ofzo?

Gr,
    Joriet

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    @jorietje.. ik kreeg met 17 weken bericht van de etos dat ik hem op kon halen en met 27 weken van de prenatal een mailtje dat ik hem kon ophalen.

ik vind de blije doos trouwens heel erg tegen vallen vergeleken met 2 jaar geleden.. toen zat er nog een hele pak newborn pampers in nu 8 luierstjes en een billendoekjes doos van zwitsal met billendoekjes erin.

Share This Page