Ik heb vanmiddag een uitnodiging ontvangen dat ik "de blije doos" mag komen halen, nu ben ij zo nieuwsgierig dat ik graag wil weten wat er allemaal in zit. Ik heb wel vaker gehoord dat het een van de mooiste dosen is. Wie weet er meer van jullie?
vraagje, krijgen jullie ook het tijdschrift "wij jonge ouders" al? Ik heb me al een tijd geleden opgegeven, maar nog niets ontvangen, behalve zo af en toe een emailtje...
hier ook nog niet, maar ik moest daar van de week zijn en vroeg hoe dat kon dat dames die 25 weken waren de doos al mochten ophalen ik nog niet... ze vertelde mij dat het kon liggen aan hoe je je heb ingeschreven het schijnt dat als je via internet inschrijft langer moet wachten... maar zei ze de meeste dames krijgen zo tussen de 7e en 8e maand het afhaal bericht dus zal ik wel in die 8e maand zitten dan hihihihi...
Ik heb net vandaag bericht gehad dat ik de doos deze maand kan afhalen, en ik heb me via internet ingeschreven.
Ik heb het idd ook nooit ontvangen en heb me toch al een tijdje geleden opgegeven.. ik heb ze zojuist maar even een email gestuurd..
Ik heb de doos vanmiddag opgehaald Dit zat er allemaal in. Een pak newborn pampers klein pakje billen doekjes Doos voor billendoekjes Rompertje maat 50/56 Een fopspeen Een flessenspeen (antilek) Nutrilon opvolgmelk Bewaardoosje voor opvolgmelk (Voor 3 porties) Klein flesje sebamed wasgel. Probeerverpakking wasmiddel. En verder nog wat info over een aantal dingen. Kortom een leuke doos vol
Das is zeker een doos vol! Leuk joh! Ik wil OOK! hihi Misschien verschilt het ook wel per stad wanneer je de doos kunt komen halen?
Mijn mannetje heeft gisteravond de brievenbus leeg gehaald... en jahoor Daar lag ie dan eindelijk; De uitnodiging Joehoe
hoop dat ik heel snel bericht krijg. ga nl. volgende maand verhuizen. en om al die aangevraagde dozen mijn verhuis adres te geven.... groetjes susanne