Blije Doos?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ssgerundt, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He Amilah, ik heb gebeld en 2 dagen later het december nummer in huis... ik stond op voor de december post, maar blijkbaar is er iets niet goed gegaan... eind januari moet het volgende nummer komen, dus ben benieuwd of het dan goed gaat... jij al iets gehorod?

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik had hem al toen ik 6 weken zwanger was aangevraagd via het foldertje van prenatal maar helemaal niets meer gehoord....geen Wij jonge ouders en geen mails.
    Heb hem net via internet nogmaals aangevraagt en nu krijg ik wel een mailtje. Dus volgens mij kan je hem beter via de site aanvragen dan via de winkel.

En nu wil ik dus ook de Wij Jonge Ouders! Heb dus al een editie gemist :(

3. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Het flesje gebruik ik om Ilias de fles te geven, het fopspeentje gebruikt hij ook, en de billendoekjes en het bakje daarvoor gebruik ik ook.
    De pampers hebben we ook gebruikt, het rompertje heeft hij een keertje aan gehad en de sebamed gebruik ik als ik hem in bad doe; ruikt echt lekker! En voor zo'n kleintje gebruik je zo weinig dat het nog wel even duurt voor zo'n proefverpakking op is ;) Echt een doos waar je wat aan hebt dus ;)

Deel Deze Pagina