Blije doos

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mistique, Aug 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MakeAWish

MakeAWish Lid

Mar 7, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Een klein pakjes pampers newborn, 2 kleine blikjes bavaria ratler 0,0% , Mannen scheermes, Sokjes, mini potje sudocreme,
    en een flesje. En veel reclame en kortingsbonnen.

2. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Ik heb idd de doos zelf aangevraagd, maar als ik deze niet kom afhalen na 2 ophaaldata dan hoeven zij hem mij toch niet alsof thuis te laten sturen? Dat zou dan alleen zijn als ik erom gevraagd zou hebben. Mijn man heeft de doos aangenomen van de postbode, die wist helemaal nergens van af. Dus tja, toen hadden we het al.. En dan vind ik het inderdaad wel erg opgedrongen.

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Plus wat ik mij nog bedacht, stel dat de zwangerschap niet goed zou zijn gegaan. Dan is dat reden genoeg om de doos niet op te halen. Maar dat hoef ik hun dan toch niet uit te leggen? Het feit dat ik de doos niet ophaal, zou voor hun toch reden genoeg moeten zijn dat ik er ofwel geen interesse meer in heb, ofwel geen tijd/middelen heb om het op te halen.

Maar goed, iedereen bedankt voor jullie reacties!:)

4. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

Aug 19, 2015
    571
    1
    0
    Hoe grappig is dit....
    Zit er bij de post dezelfde brief met acceptgiro...alleen ik heb de doos AL een maand in huis. Dus er klopt geen zak van die brieven.

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    een mannenscheermes haha:$ valt me best tegen die van de baby dump was gevulder en meer nuttigere dingen maar bedankt voor je reactie!

6. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ja dat vind ik ook zo gek!
    Wat zat er in die van de babydump?

7. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0

Mijn man was heel enthousiast haha.

8. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Ik heb hem nooit aangevraagd, alleen maar troep en je word bestookt met een marketing offensief waarvan ik niet gediend ben.

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Een wit rompertje maat 50, lepels, drinkbekers, een bébé jou drinkflesje een knuffel, een T-shirtje voor op het raam in de auto.
    later kreeg ik per post ook nog witte sokjes en nieuwe catalogus verder wordt je ook niet lastig gevallen.

10. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

Mar 5, 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    dat is wel heel raar! ik had t ook niet betaald, hun kiezen er zelf voor de doos op te sturen. ik zou ff een belletje naar ze doen dat je hier niet van gediend bent

Share This Page