Heey hebben jullie een paar dagen voor je nod wat rose afscheiding verloren en zijn jullie wel zwanger? En hoeveel dagen voor je nod was dat ongeveer? Alvast heel erg bedankt!
hmm kan je niet helpen met je vraag.. had t de vorige keer niet en bij deze zwangerschap ook niet maarre hoe moeilijk t ook is toch ff wachten op je nod-dag (moeilijk he als je iets graag wilt, ken het hoor hihi )
Heeyy! Kan een innestelingsbloeding ook een paar dagen voor je nod zijn dan? Ja ik hoop het ook Liefs
Meestal is dat 5 tot 10 dagen na je eisprong. Bij mij was het helaas altijd een teken dat de schilder er weer aankwam...
Haha wat zeg je dat leuk Nouja ik hoop dat ik geluk heb deze x we zullen het zien. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Ben ook zo benieuwd kan wel weer wat leuks gebruiken. Laatste tijd alleen maar vervelende dingen gebeurd ja het verschilt natuurlijk per persoon maar ik heb nu dus weer helemaal niks:S:S:S raar toch dat lichaam van mij haha.
Zie dat het je eerste ronde weer is. Probeer wat geduld te hebben he. Teveel spanning is niet bevorderlijk. Maar ik begrijp het wel hoor. Succes!
Ja snap wat je ermee bedoeld te zeggen ik let er niet heel erg veel op alleen ja sommige dingen vallen me gewoon op en dan denk ik hmmm haha maarja we zien het wel