blije doos

Discussion in 'De lounge' started by dorisn, Jun 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    weet iemand wanneer je bericht krijgt van de blije doos (na je bevalling). ik dacht ongeveer na 2maanden, of ben ik nu heel ongeduldig?

liefs doris

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik ben een beetje blond geloof ik. moet leren iets verder te kijken dan mn neus lang is. ik heb het gevonden. in de 3e geboortemaand van je kleintje.

hij kan dus op slot.
    sorry.

liefs doris

3. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    Ik kreeg 3 maanden na de bevalling bericht. Zat een afhaalcoupon bij het blad "wij jonge ouders" die je dan elke maand ontvangt.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik mocht hem ophalen 3 maanden na de bevalling dus nog even gedult

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    heb gister de coupon gekregen maar weet iemand ook wat er ongeveer inzit en of het de moeite waard is? moet er namelijk nog wel een stukje voor rijden om hem op te halen 8)

6. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    die van mij was helaas niet de moeite waard... volgens mij was ie al leegehaald in de winkel door personeel ofzo, want er zaten alleen maar foldertjes in bij mij. Denk niet dat ik bij een volgende zwangerschap er gebruik van ga maken.
    Bij een vriendin van me, daarentegen, die had wel weer een hele volle blije doos, dus misschien moet je t maar ff op de gok doen!

7. Ïk heb voor mijn geboorte 1 doos gehad,daarna nooit meer een berichtje gehad van hun.

:(

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hij is wel moeite waard :) zitten leuke en bruikbare dingen in. is minder leuk dan de blije doos maar leuk. je bedoelt toch die van prenatal? want die van de etos is flut.

er zat bijmijn in wat ik me nog kan herineren
    -kotingsbonnen van prenatal, miss etam, pampers bij etos en nog wat van die bonnen
    -potje voeding voor 4 md
    -potje sap voor 4 maanden
    - thermolepeltje
    -slabber
    -tijdschriften
    -scheerapparaatje voor papa :)
    -proefmonstertjes
    - tutdoekje en slabber van nutricia en ook een poederbewaardoosje

en nog een paar dingen maar weet het zo niet.

9. mommy to be

mommy to be Bekend lid

Dec 4, 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    mag ik even inbreken op dit topic.
    wanneer krijg je de zwangere doos van prenetal dan .ik dacht in de 7e maand en zit die bon ook bij de wij jonge ouders?.
    mijn vriendin heeft de wij jonge ouders nl al vorige wek gehad en ik nog steeds niet.
    iemand een idee?

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik doe hem op slot. Ts heeft het antwoord. Tevens staat dit onderwerp verkeerd. ;)

Share This Page