Blije dozen

Discussion in 'Zwangerschap' started by zogelukkig, Oct 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik kon de etos doos ophalen begin van deze week. Was toen net 21 weken. De doos van kruidvat mag ik half dec ophalen.

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Weet iemand wanneer je de blije doos van de prenatal kunt ophalen? Ik heb al een poos geleden mezelf opgegeven en hoor maar niks.
    De kruidvat doos kan ik in dec pas ophalen maar heb ik aug geloof ik al een mailtje van gehad, die moet ik dus niet vergeten hahaha.
    Oja en de Etos doos heb ik vandaag per post gehad omdat ik m vergeten was op te halen in de winkel. Hopelijk kan ik deze keer de hostes afwijzen hahaha. Vorige keer vanalles besteld...boekenreeks :S
    Dat ben ik nu niet van plan, wat mij betreft hoeft ze deze keer ook niet langs te komen maar ja zal wel moeten denk ik. Ik zeg gewoon overal nee op hahahaha...alsof ik dat kan!

3. Snowwie28

Snowwie28 Lid

Oct 10, 2008
    54
    0
    0
    Ik heb alvast ook maar voor al die dozen op gegeven kan ik ze in ieder geval niet vergeten :D Als ik zover ben.

Groetjes
    Snowwie

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

7 maanden.

5. imani

imani Bekend lid

Nov 6, 2006
    926
    0
    0
    Nee hoor, als jij je aangemeld hebt voor de zwangerkadoos krijg je een aantal weken na je vermoedelijke bevallingsdatum een telefoontje van een hostess om een afspraak te maken wanneer ze langs kan komen met de geboortedoos.
    Daarbij neemt ze allerlei ander materiaal mee, zoals boekenseries, die je eventueel kunt kopen. Het ziet er prachtig uit maar het is ontzettend duur. En natuurlijk beschikken de meeste over een goede verkooptactiek.

Ik heb me bij mijn vorige zwangerschap voor alle dozen aangemeld. Dit keer laat ik Etos/ Felicitas achterwege vanwege het bezoekje van de hostess, zit daar geen tweede keer op te wachten. En de geboortedoos zelf vind ik niet de moeite waard om zo iemand weer over de vloer te krijgen.

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    zogelukkig; geldt dat ook voor de prenataldoos?

7. zogelukkig

Ja.

8. zogelukkig

Als ze eerst bellen voor een afspraak kun je toch vriendelijk bedanken?
    Het is toch niet zo dat als je voor de zwangerschapsdoos gaat je de geboortedoos inclusief hostess moet accepteren? Ik heb daar iig niet voor getekend!

9. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ooow? die zat er bij mij niet in... :cry:

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    in die koker zat een aventflesje...

dank je zogelukkig! dan wacht ik nog even...

11. imani

imani Bekend lid

Nov 6, 2006
    926
    0
    0
    Dat klopt helemaal! Maar sommige schijnen wel door te kunnen drammen, dus in dat geval: stevig in je schoenen blijven staan.

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

kreeg ook geen aventflesje, welke koker? hele doos doorgespit.. :cry:
    leuk hoor al die gratis dingen! ik heb de etos op op kunnen halen met 15 weken
    kruidvat hoorde ik dat daar niet veel leuke dingen in zitten en dat je er veel reclame door krijgt
    babydump ga ik nog ophalen en die van prenatal kan pas later vanaf 6 maanden
    c1000 dan nog een geboortekaartje geven
    Leuk!

Share This Page