Ik ben ook een tienermoeder, en ben er trots op.. mensen kunnen zeggen wat ze willen maar ze hebben het mis, ze denken altijd beter te weten maar de enige die het beste weet voor jezelf of je kleine ben JIJZELF.
hai hai, hier nog een tienermoeder, ik ben nu 20 en ik heb een zoontje van bijna anderhalf word in dec 21 dus ik was 19 toen ik ben bevallen van mijn kleine mannetje @ brusjevoorlynn wat leuk dat jullie al bezig zijn voor een tweede dat zou ik zelf ook al wel willen maar mijn vriend is nog niet helemaal overtuigd mijn vriend is 26 we hebben een goede relatie, maar hij is gewoon overal een beetje bang voor dit waarschijnlijk omdat de eerste niet helemaal gepland was zeg maar ik vind het moeilijk te weten dat mijn vriend denk dat we er nog niet klaar voor zijn, terwijl ik juist zoiets heb van YES
Hay, Hier een hele gelukkige a.s tienermoeder. Ik ben getrouwd met een hele lieve man en samen in verwachting, superleuk! Tot nu toe geen vooroordelen ofzo, maar ook al zijn die er.. kan me werkelijk niets schelen! Zolang wij dolgelukkig zijn, daar gaat het om. Liefs
Hier ook een zéér blije tienermama! Hij was helemaal gepland bij ons, me verloofde is 30 jaar dus iedereen verwachtte het wel zo'n beetje.. We hebben wel vooroordelen gehad hoor van vage kennissen, maar boeit ons niks. Wij hebben ervoor gekozen en niet hun..
hallo, ik heb ook verschillende reactie's gehad van mensen, de ene zegt ben je niet wat te jong. ik vind net wat je zegt Jonge meiden kunnen ook goede mama's worden! ik heb een vriend van 23 en hij heeft een dochtertje van 7 jaar, en het gaat hartstikke goed! geniet van je zwangerschap! liefs
hier nog een blije tiener mama bij ons was het een ongelukje maar we zijn er super blij mee mijn vriendt is 26 jaar dus al een stukje ouder gelukig was bij ons iedereen wel blij voor ons
ik ben nu bijna 7 weken zwanger en ben er super blij mee, mijn vriend van 21 is er ook mega blij mee!
ik ben ook een errug blije mama! we hebben dan (nog) geen eigen huisje maar zodra ik een vast contract heb (nu invalwerk op kinderdagverblijf) dan gaan we gelijk een huisje voor ons eigen gezinnetje kopen! ben zo blij met de twee liefste mannen in mijn leven