Hoi, voor mijn studie maatschappijleer ben ik begonnen aan een werkstuk. Dit werkstuk gaat over zwangerschap onder tieners en dat mensen vaak alleen de negatieve kant ervan zien terwijl er genoeg 'tieners' zijn die het goed lukt om hun kindje op te voeden. Ik ben voor dit werkstuk eigenlijk op zoek naar mensen die hun verhaal willen vertellen en op deze manier een beetje het stereotype 'tienerouder' te doorbreken. Het zou leuk zijn om dan ook een foto van jou/jullie en je kindje erbij te voegen. Natuurlijk zullen jullie zodra het klaar is ook een kopie van het werkstuk ontvangen als jullie dat willen. Ik hoop dat er een aantal mensen hierop zullen reageren. Want ik ben ervoor om mensen toch nog eens duidelijk te maken dat zodra ze een tiener met een kindje zien.. ze niet gelijk hoeven te staan staren of gaan praten achter hun rug om.. Ik hoop snel van jullie te horen!
Ik ben 21, op mijn 19e zwanger (bewust) en op mijn 20e bevallen... Ik zou je wel willen helpen hoor daarniet van
Hier een Bewust Jonge Mama van bijna vier kindjes! Maar ik ben inmiddels te oud denk ik? Liefs Esther
hmm, tot je 23 ben je officieel tienermoeder, maar zo voel ik me helemaal niet. Ik was 21 toen ik zwanger werd, 22 toen ik beviel van mijn dochter. Ik ben denk ik te oud.
hoi, ik was 18 toen ik zwanger raakte van mijn eerste zoontje, ben nu 21 en net bevallen van mijn tweede zoontje.. ik zal je best willen helpen hoor
ik was 19 toen ik zwanger werd en 20 toen ik ben bevallen.. ik wil je ook wel helpen of ben ik te oud?