Net een groei/liggings echo gehad bij de verloskundige. 3 weken terug was de vorige. Baby werd nu geschat op 2567 gram. Hoofdje is altijd wat aan de kleine kant geweest maar nog wel op de middencurve, beentje en buikje zijn altijd goed. Nu deed ze net haar meting ze heeft m 3x overnieuw gedaan en telkens kwam daar 34 weken uit, wat ik hier lees van andere groeiecho's dat de marge 2 weken is? Dat je dus doorverwezen moet worden? Ik maak me er gewoon zorgen om, volgens haar nergens voor nodig want baby was al ingedaald dus konden daardoor niet meer goed meten? (hoe doen die gyns dat dan?) En waarom wordt het dan uberhaupt gemeten? Het hoofdje zat nou nog net op de onderste lijn. Ook staat er op mijn kaart p10-50 wat betekend dat? Moet ik mij zorgen maken iemand ervaring?
Ik heb helaas weinig antwoorden. Hier was het met 36 weken bij de gyn zo dat ze het hoofdje idd niet meer heeft gemeten, precies om de reden die jouw vk zei. Dus volgens mij kan je idd niet al te veel waarde hechten aan die meting. Maar goed, ik herken het precies hoor! Ik zou mij ook zorgen maken. Hier had de baby elke keer een heel groot hoofd, heb ik mij ook veel zorgen over gemaakt. Tot de baby er is, blijft het spannend vind ik...