blijf af!

Discussion in 'Zwangerschap' started by machsdoch, May 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Dan zou ik echt investeren in zo'n shirt of buikband.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Poeh ik ben zo blij dat niemand hier dat ongevraagt doet.
    Mijn schoonzusje vroeg of ze mocht voelen als de kleine aan het schoppen was en dat mag dan ook van mij.

Als je moeder het nou weer doet gewoon een tik op haar vingers geven.
    Ik heb je aangegeven dat ik het niet wil hebben. Kleinkind of niet het is mijn lijf en ik wil het niet.
    Duidelijker kan niet volgends mij

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,563
    36,546
    113
    Bij mijn ouders of man heb ik er geen problemen mee, maar de rest moet er vanaf blijven. Ik ga ook zeker zo'n buikband aanschaffen.

4. machsdoch

machsdoch Actief lid

Jan 8, 2009
    485
    0
    0
    Yep.. ik heb het ook echt gezegd hoor! Hihi ik denk dat een buikband met glasscherven aan de buitenkant een betere optie is dan zo'n tekst :)
    Het vervelende is namelijk, dat ze met haar handen ONDER mijn t-shirt gaat.. En dus over mijn blote buik!!:s Dat vind ik dus echt vervelend!

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Dan had ze helemaal een tik over haar vingers gekregen.

Is ze nou helemaal dat ze dat onder je shirt doet.

6. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Bij sommige mensen helpt het gewoon echt niet als je duidelijk zegt dat je dat niet wil.
    Ik ben zo ongeveer in gevecht geweest ( ;) ) met een collega.
    Ik zei tot 3 keer toe dat ik het niet wilde en toch doen..En wij maar elkaars handen opzij duwen, verschrikkelijk.
    Vond het vaak ook vervelend, maar soms ook helemaal geweldig.
    b.v dat een vriend van ons, helemaal zo macho als hij is, toch elke keer wilde voelen of ze schopte....smelt..

7. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik heb gelukkig een behoorlijk duidelijke lichaamstaal, dus men laat het wel uit zijn/haar hoofd om me te gaan betasten zonder te vragen!
    Zelfs mijn moeder doet het niet, hoewel ik er niet echt problemen mee zou hebben. Ik denk dat iedereen bij mij gewoon afwacht tot ik aangeef dat het mag (oftewel; tot er echt iets te voelen is, hahaha).
    Heb laatst al wel tegen een goede vriendin gezegd dat zij echt wel ff mag voelen als ze dat wil. Ze durfde het niet zomaar te doen :D Ik ben gewoon een beetje selectief in wie wel of niet aan me mag zitten, maar uiteindelijk zijn er best nog veel mensen die wel mogen voelen, hoor. Zolang ze het maar eerst vragen!

Share This Page