Ik zit bij een percussie groep en speel daar de bass drum of te wel de grote trom. Dit gaat dus met harde klappen. En het lijkt dan wel ofdat heel de buik en baarmoeder meetrilt. Volgens de vk kan het geen kwaad omdat het geluid toch gedempt wordt. Mij lijkt het dat de beeb het toch goed hoort omdat ze een babybelletje al goed horen! Ik voel mezelf er soms wel een schuldig over als ik weer flink moet slaan. Wat zouden jullie doen?
Ik denk dat als je jezelf er niet prettig bij voelt je beter kan stoppen. Je bent al 25 weken zwanger en volgens mij hou dit fysiek ook niet vol tot het einde, toch? Luister gewoon naar je eigen gevoel zou ik zeggen.. Maar of het kwaad zou kunnen zou ik echt niet weten.
Tja, als de vk zegt dat het geen kwaad kan zou ik gewoon doorgaan, een beetje zachter slaan zit er zeker niet in? Ik speel zelf bariton in een harmonie, nou is dat niet zo hard, maar dat kan gelukkig geen kwaad.
meid als het niet meer goed voelt gewoon stoppen hoor ik denk dat je in je zwangerschap echt naar je intuitie/lichaam moet luisteren, niemand anders kan dat voor je invullen
luister naar je eigen gevoel! laast gooeie mijn vriend vlak bij mij een kast durtje best hard dicht ik voelde de baby gewoon schriken! Dus ik denk dat ze dat echt horren maar dat is mijn menig!