ok... ik lees net ergens dat de testtreep zoveel kleurstof kan opnemen dat er niet genoeg kleurstof over blijft voor de controlestreep? En dat het dus kan dat bij de predictor de controlestreep steeds lichter wordt? En links is dus de test streep, en rechts de controle?? Want dit heeft me echt 2 dagen zwaar verdriet opgeleverd...
Nee ik snap je schrik hoor! Je denkt is dat ding andersom!? En eigenlijk is het een goed teken juist.
Je kan ook ff de gebruiksaanwijzing lezen... daar staat ook in wat de controlestreep is en wat de teststreep is
Ja dat had ik ook gedaan, ooit. Maar als 1 streep zo licht is en de andere knalt dan denk je niet eens na en denk je dat de lichtere streep de test streep is... ten minste ik. Misschien ben ik geen helder licht hoor, dat kan ook
Haha je bent niet de enige dus dat zal wel meevallen. Maar misschien zijn we wel iets te ver gegaan met testen anders heb je dit probleem ook niet
Ohja duuhh Hahahahha ik pakte mijn teste erbij en draaide ze hetzelfde als die van haar om te kijken toen spontaan een reactie geplaatst