Hoihoi, Ben nieuw hier op het forum. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik hier vaak antwoorden gevonden dus bij deze heb ik mezelf eens geregistreed omdat ik toch een iets apart geval meemaak Op 2 september moest ik op controle bij de gyne en door zagen ze dat er een lege vruchtzak zat. Normaal gingen ze een curettage doen maar uiteindelijk heb ik de hele week cytotec gekregen Al goed en wel tot nu woensdag... Ziek, koud, rug en spierpijn. Dus kwam de dokter gisteren, bloed getrokken(verloor toen wel al helderrood bloed),... Vandaag kreeg ik het resultaat: hcg:3000 volgens de dokter nog van het vorige miskraam aanwezig in het bloed. Kan dat? Ik moet er wel bijzeggen dat ik sinds een paar dagen bloed verlies bij het vegen en dat het sinds gisteren wel helderrood bloed is (menstruatie?) Ik weet het zelf niet meer maar ik denk dat 3000 toch veel is voor een lege vruchtzak van meer dan een maand geleden? Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt
Snap t niet helemaal dus een paar vragen; Hoe vaak heb je een echo gehad om te controleren of het vruchtzakje ook evht leeg was? Hoe ver was je zwanger? Ben je na de cytotec veel bloed verloren en weer gestopt met vloeden? Zou je nu weer gewoon ongesteld moeten worden na de miskraam?
Ik was normaal 8 weken zwanger, heb 2 maal een echo gehad en daar zeiden beide gynes dat de vruchtzak leeg was. Ik ben gestart met cytotec op 2 september ongeveer 1 week gebloed en volledig gestopt met bloeden. Ik denk dat ik nu normaal weer ongesteld zou moeten worden maar na de cytotec weet je het nooit heel zeker.
Wat vervelend voor je zeg. Heb je na de cytotec geen echo meer gehad om te kijken of alles ook wel volledig weg was? Dat hebben ze bij mij destijds namelijk wel gedaan en dan heb je daar tenminste duidelijkheid over.
Ja ik ben in deze week 2 keer geweest, de laatste keer was alles zo goed als weg maar heb voor de zekerheid nog eens 2 pillen moeten in rengen en moet nu pas eind oktober nogmaals op controle. tot hoelang had jij hcg in je bloed of weet je dat niet? Ik vind nu zelf 3000 wel veel na 5 weken...
Dus eigenlijk door de cycotec die je afgelopen week hebt moeten nemen bloed je nu weer? Dan is t geen normale ongesteldheid. Wat vervelend allemaal! Ik vind 3000 ook erg veel na 5 weken dus ik denk dat wr toch nog wat heeft gezeten met die controles afgelopen week maar dat ze dat niet helemaal goed hebben gezien?
Oeps ik leg het blijkbaar heel slecht uit, Ben beginnen met de cytotec begin september voor een week en de laatste echo was dus erna ongeveer 4 weken geleden. Ze hebben dan geen bloed getrokken dus weet de hcg waardes niet, Gisteren werd er bloed getrokken door de huisdokter, en nu blijkbaar hcg 3000 terug ik bloedverlies heb sinds een week ofzoiets...
Poeh das lastig meid. Ik zou dan toch vragen om een echo om te kijken wat er nu zit. Maandag gelijk even bellen.