Dag. Laat ik met het positieve beginnen: ik heb 2 gezonde schatten van kinderen. Toch heb ik vorige week ook een 3e miskraam gehad. ik heb een keer spontane miskraam met 6 weken gehad, en een missed abortion bij 12 weken zwangerschap, eindigend met curretage. Nu was ik nog maar 5 weken zwanger, en weer een spontane miskraam. Het is nu donderdag en de miskraam was vrijdag. Het bloeden is voorbij, maar ik blijf een constante zeurende pijn houden, en soms wat heftigere krampen. Dat herken ik niet van de 1e miskraam. Zou ik misschien toch even op een controle moeten gaan? Maar bij wie eigenlijk... huisarts bellen, of doe je dat dan toch bij een verloskundige ook al ben je niet meer zwanger? Of zou het gewoon normaal zijn, nog wat nakrampen... Heb eigenlijk weinig zin in gyneacologisch gerommel, maar wil wel graag dat alles daar binnen goed zit. Iemand een advies?
Ik zou even de verloskundige bellen. Maar weet het niet zeker, ik mag altijd direct de gyn bellen en ben nooit bij een VK, maar gevoelsmaktig zou ik het via de VK doen. Die mag je volgens mij ook doorverwijzen naar de gyn.
Ik zou zeker naar een gyn gaan en een echo laten maken. Soms blijven er resten achter, en het kan ook nog een bbz zijn. Het zal wel niet, maar als het zo is, wil je het wel nu weten en niet pas over en paar weken. Suus
Even vk bellen, moest ik hier ook. Toen de pijn bleef houden maar de bloeding weg was, bleek achteraf niks erstig te zijn gewoon nog beetje "naweeen" Baarmoeder waszo goed als schoon.