stolsel?

Discussie in 'Miskraam' gestart door alecia, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik heb een vraagje namens en vriendin, ze is een stolsel verloren die verdacht leek op haar vorige miskraam alleen dan ietjes minder ver ontwikkeld.

Ze heeft inmiddels rugpijn, stijf gevoel in buik, ze is actief met " proberen" dus ze stuurde me een foto ervan en zegt dat er een soort van "staartje" aan zit, die buitenom doorzichtig is en er een rode baan door loopt, nu dus mijnvraag erbij, heeft ze gelijk is dit een onopgemerkte miskraam? Ze zit rondom haar NOD moet ze morgen of overmorgen worden.

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lastig te zeggen, het zou kunnen.

Ik heb naar mijn ideegister ook een vruchtje verloren en dat zag er toch anders uit...

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik weet niet, zover ik heb gehoord van haar, zat ze tv te kijken, ncis, en plots voelde ze het "nat" worden, ze dacht dat ze een plasje had laten lopen, dus naar de douche gegaan, had ze alles onder het bloed, liep zo lang haar benen naar beneden, bijna in haar nieuwe bank.

Vanmorgen sms ontvangen dat het bloeden bijna weg is, maar ze wil niet na een dokter, haar huisarts heeft haar de vorige keer ook voor gek verklaard ( verminderd vruchtbaar) dus volgens de huisarts kon ze niet zwanger zijn, heeft bijna haar leven toen gekost ( geknapte eileider)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    tsja, nog voor NOD is je kindje een klompje cellen, dus niet zo groot als dit lijkt mij... Is er niet wat anders gaande in haar buik? Kan ook nog namelijk, zoals alecia zegt...
    mijn miskraam met 8 weken was ongeveer zoals dit, alleen had ik geen vruchtje meer, maar veel meer dat dit was het ook niet...

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    zo groot was het ook niet, ze had het opgevangen en in een bakje met water gedaan. Ze zegt ongever zo groot als een 2 cent muntje.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het zou kunnen, ik zou er gewoon mee naar een verloskundige gaan. Als je googlet op embryo 4 weken bijvoorbeeld,zie je voorbeelden, die zien er toch anders uit. Dit is meer een klompje en dat meer langwerpig heb ik het idee.

Was het haar ongesteldheid, of zomaar tussendoor?

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Dit had ik met een week of 6. En dan iets meer, en zo groot als een euro. Ik heb alleen telefonisch contact met de VK gehad, ze zei dat ze het niet hoefde te zien omdat er met dat termijn nog niets van te maken was of het compleet was.. Stiekem wel jammer maar blijkbaar was het toch alles..

Hoe is het nu meis?

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Met mij wel goed, maar a fijn, ze heeft nu eindelij toch haar huisarts gebeld en foto laten zien, die is er zeker van dat het een "vruchtje" is.

Bij jou zag het er zo uit met 6 week? Tegen me vriendin werd gezegt dat mogelijk er geen ontwikkeling meer was, waardoor hget mis is gegaan. Maarja goed, ze had gisteren al moetengaan,ze is stront eigenwijs.

9. Mayon

Mayon Niet meer actief

O neem me niet kwalijk :) het was je vriendin ja.

ja bij mij was het wel groter maar het kan best eerder gestopt zijn met groeien natuurlijk.

Fijn dat ze zekerheid heeft!

Deel Deze Pagina