Na een paar dagen hier al mee te lezen aangemeld. Het lijkt me hier gezellig en omdat wij voor de derde en de laaste zwangerschap gaan wil ik daar zeker van genieten. Ben 31 woon in het westland 2 kinderen 4 rox en nick 15. 9 juni 2006 getrouwd met een wereld vent. Die niet de vader maar wel de papa is van mijn kids. Dus gaan wij nu samen voor een derde. ik werk vanuit thuis zit de halve dag achter me pc daarvoor. kom dus van alles tegen. Zo ben ik hier terecht gekomen. Zijn er meer vragen dan hoor ik het wel.
Hey Jotim, Welkom op het forum. Halve thuis op de PC werken? Dat zou ik ook wel willen... mag ik vragen wat voor werk je doet dan? (Brutaal he?). Liefs, Fem
Hoi Buurvrouw. Bijna dan, je woont vlakbij mij. Welkom en hopelijk snel een positieve test. Groetjes Jolie
@ fem ik heb een eigen bedrijf vanuit huis. Ik werk vooral in het trouwwereldje. Moet je denken aan drukwerk. Als je meer wilt wetene kan je op mijn website kijken. Wil er niet te veel op ingaan omdat ik me neit heb aangemeld voor reclame maar gewoon voor de gezelligheid. Snappie ? @ Jolie zo ver is het niet. Positieve test gaat niet lukken deze maand gisteren het duiveltje