Hmm, Ik was heel streng voor mezelf en mocht 12 dpo pas testen 3-1 heb ik een positieve ovulatietest gehad Net kwam ik op het meesterlijke idee om toch al stiekem morgenvroeg te testen, alsof iemand anders voor me wilt bepalen kan ik opeens de test niet meer vinden haha Ik was van plan te testen met Kruidvat 2v5 vanwege de vroege betrouwbaarheid Nu heb ik alleen nog maar cb 2x met indicator liggen Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen Hmm waarom ben ik zo ongeduldig haha
Ik weet niet hoe gevoelig de CB is... Zou het daar nog niet te vroeg voor zijn? Miss toch even doorzoeken naar je KV testen en dan een testje doen
De CB met indicator is wel heel gevoelig. Echter vind ik het zonde doe te gebruiken voor NOD. Dat is persoonlijk natuurlijk. Als ik jou was zou ik dus nog even het geduld op de proef stellen.
Zo eigenwijs als ik ben getest met een cb zojuist Niet zwanger gaf ie aan Wil mezelf het testen nu eigenlijk een week lang ontzeggen
Cb heeft ook wel wat Hcg nodig. En je bent nu 11dpo toch? Ik zou een kruidvat 2 voor 5 proberen over 2 dagen.
Dankjewel ook @ongeduldig26 ik ben inderdaad 11 dpo want ga uit van mijn eisprong op 5-1 omdat de ovu test 3-1 positief was Ik ga jullie advies opvolgen wat betreft de kv 2v5 en ik houd hoop 🍀
Als je die van kV kan vinden zou ik lekker testen. Vaak is er wel al wat te zien hoor als je zwanger bent en je ei zeker weet!
Bedankt voor jullie fijne reacties! Op naar de Kruidvat zometeen haha ik houd jullie op de hoogte 😘
@lovely83 thank you! Haha jaa 6 testen in totaal 😂 Voor iedere dag een Vandaag een heel klein beetje bruin verlies met afvegen ben benieuwd ....
😢 volgensmij ongesteld geworden. Ging vanmorgen plassen en had helderrood bloedverlies Dus heb nieteens een test gedaan Pff ben teleurgesteld