Al een week licht bloedingen en vanmorgen dan een echo gehad... Hartje klopt niet en de vrucht is gestopt met groeien rond de 6e week Dit is zooo oneerlijk!
Ik word er een beetje moedeloos van Ik heb echt zooo m'n best gedaan... ik ben van tevoren gestopt met roken, gestopt met alcohol drinken, ik drink zelfs geen cola en koffie meer let er zo goed op wat ik wel/niet kan eten, echt op en top gezond leven... en dan alsnog
heel hard is het dan he als het dan mis gaat.... helaas kun je er echt zelf niks aan doen hoor! dikke knuffel
Ik ken het gevoel Ik heb sinds vanmorgenvroeg bloedverlies Alles bij elkaar 3/4 weken zwanger geweest Ook erg gelet op voeding etc Maar je doet er helaas niks aan Lekker janken En je laten verwennen door je partner Heel veel sterkte !
Hier precies hetzelfde verhaal... keurig aan de regels gehouden maar helaas... na bijna 8 wkn ging het mis. Met 7 weken en 1 dag wel een kloppend hartje gezien. Heel veel sterkte en hoe lullig het ook klinkt, iedereen zei het ook tegen mij: je weet nu in ieder geval wel dat je zwanger kunt raken... Liefs, Marjolein
zoiets klinkt wel erg lullig na zoiets, maar ik had wel zoiets van ze hebben wel gelijk ik ben teminste wel vruchtbaar dus ooit lukt het ons !
Jeetje wat erg,maar jammer genoeg weet ik precies wat je doormaakt net als zovelen hier. Heb ook een mk gehad met 8 weken.Zag de ene dag nog een hartje en de andere dag was het gestopt.Het lijkt allemaal niet eerlijk,maar bij mij heeft veel praten en veel, heel veel huilen "geholpen". Ben er nog niet helemaal overheen,maar dat komt nog wel.. Nou veel sterkte met jullie verlies.
Dankjewel allemaal! Erg lief van jullie! Voor mij is het de 3e zwangerschap die niet goed loopt, ik hoop zo dat de volgende wel goed zal lopen. Ik wens ook jullie een gezonde zwangerschap en een gezond kindje! Dat we allemaal een gelukkige mama mogen worden!
Heel veel sterkte! Ik ken het gevoel dat je alles goed hebt gedaan en dat het toch misgaat. Dat is zo ongelooflijk kl*te! Dikke knuffel
silverspoon wat erg meis.... maar stop met te denken ik heb toch dit en ik heb toch dat........ jij hebt er alles aan gedaan! het is iets waar jij niets aan hebt of had kunnnen doen meis....... alles wat je had kunnen doen heb je netjes gedaan...... en het is vreselijk dat het is misgegaan.. veel liefs Jose