ik heb een vraagje zoals het er nu uitziet gaan we flink verbouwen in en om huis stucken...muur word gesloopt...aanbouw... verven...behangen enz enz kan dit kwaad voor mijn gezondheid als ik steeds rondloop in de zooi
wij zitten ook in een flinke verbouwing.. volgens mij kan het qua stoffen enzo geen kwaad als je goed ventileerd enzo.. bij ons staan wel steeds de ramen open dus ik moet zelf een beetje opletten dat ik niet ziek word.. merk wel dat ik veel meer last heb van het stof... en dat het extra vermoeidend is allemaal... maarja wij wonen dan ook in dit huis... dus ja... gelukkig is het over 2 weken klaar gr Jose
Toen wij ons huis kochten was ik zwanger van de eerste....en echt alles bij ons moest gebeuren...we hadden zelfs geen cv(en toen was het natuurlijk net een hele koude winter met tempraturen van -15...brrrrr)....en nu 5 jaar verder is eindelijk alles af....dus wij hebben vrij lang in de troep, stof etc. gezeten...Wij zijn allemaal nog heel gezond ..Het is vooral met stof verven etc. heel belangrijk om gewoon heel goed luchten..... Succes met verbouwen