Hallo meiden. Ik zit even met het volgende, Ik wist niet precies wanneer ik ongesteld moest worden, maar vermoedde wel dat ik overtijd was. Vorige week voelde ik mij zwanger. Deze symptomen herkende ik toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik had begin vorige week 2x een test gedaan, hier kwam een zeer licht streepje, je moest goed kijken. Gister een test van Clear Blue gehaald. Deze gaf positief aan; 3-4 weken zwanger. Terwijl ik mij schoonveegde van onder nadat ik de test had gebruikt, zag ik bloed op het wc papiertje. Vandaag ook de gehele dag helderrood gevloeid. Het is net op ik ongesteld ben zoals alle andere keren. Ik heb geen last van meer bloedverlies dan normaal en ook geen last van buikkrampen. Net weer een test gedaan van Clear Blue, en deze gaf nu Negatief aan. Is het mogelijk dat ik een hele vroege miskraam heb? Zo ja, wat moet ik nu doen/ kan ik verwachten? Meer meiden dit meegemaakt? Alvast bedankt. Groetjes Lola
Hallo Lola, Je bedoeld dat de clear blue 3+ aangaf denk ik? Testen met 3-4 weken ken ik zelf niet. Bij 3+ zou je 5 weken zwanger moeten zijn geweest ongeveer. Maar lees ook wel eens dat er meiden zijn die op NOD al testen met 3+. Het hangt dan ook af van je HCG. Maar als deze zelfde test nu negatief aangeeft dan heb je inderdaad een vroege miskraam gehad. Of er is iets mis met de test. Echter gelet op het feit dat je ook bloed.... Houd het even goed in de gaten. Blijf je lang (langer dan 10 dagen, vanaf dag 1 gerekend) doorbloeden, ga je ineens heel veel bloeden, krijg je krampen etc neem dan contact op met je verloskundige of huisarts. Veel sterkte meis! Kweenie
hey meis, wat naar. ik zit nu in een miskraam, wat mijn vk tegen mij zei was dat het in principe zelf op zou moeten houden en dat ik moet bellen als ik of boven de 38,5 koorts dus krijg of dat het opeens enorm gaat bloeden dat het extreem langs m'n benen gaat lopen. Anders kon ik ervan uitgaan dat het voorbij was. Nu heb ik met haar voor de zekerheid nog wel een telefonische afspraak staan voor maandag en hebben we al afgesproken dat ik nog een echo krijg om zeker te weten dat het 'schoon' is, dus als je die behoefte voelt raad ik aan om gewoon even te bellen en dit met haar te bespreken.
Hoi Kweenie, Bedankt voor je reactie! Ik heb getest met de ClearBluemet conceptie-indicator. Deze gaf aan dat de conceptie 1-2 weken geleden plaatsvond, en dat ik 3-4 weken zwanger ben. Ik denk inderdaad ook aan een vroege miskraam. Alleen vind ik het zo vreemd dat ik gister postief testte en vandaag negatief. Na een miskraam blijft je HCG toch nog enige tijd in je urine zitten? Groetjes Lola
Hoi Maia, Jeetje wat vervelend voor je! Sterkte Goed idee, om een afspraak te maken voor een echo. Wanneer zou ik dat het beste kunnen doen? Groetjes Lola
ik denk dat je dat gewoon het beste met je vk kunt bespreken, want ik zou het niet weten, zal het maandag ook horen en ik denk dat je heel pril zwanger was waardoor het hcg nog heel weinig was en dus ook snel de test weer negatief is omdat dat dan snel je lichaam uit is.