Elke periode in de zwangerschap kan je weer bang zijn voor andere redenen. Het is misschien belangrijker om met die angst om te leren gaan dan af te vragen wanneer je het kan vertellen. Misschien als je het verteld aan mensen die dichtbij staan dat je dan met hun kan praten over je angst. Misschien dat het wat oplucht.
Jammer dat je zo met de angst bezig bent. Ik zou daar iets tegen zoeken wat voor jou helpt. En tja, wanneer vertellen... wij deden het met 8 weken, omdat de kans dan al veel kleiner is, werd tegen ons toen gezegd. Je kan wel blijven wachten met vertellen, maar het kan ook dan nog misgaan.
Ik ben altijd vrij angstig geweest alleen toen ik antidepressiva slikte niet meer maar toen werden al mijn gevoelens afgestompt Ik heb zeker momenten dat ik geniet en nog niet kan geloven eindelijk zwanger te zijn. Er is de laatste jaren wel het een en ander gebeurd waardoor ik mensen kwijt ben geraakt wat ik dus helemaal niet zelf in de hand had. Ik wil dit kleine wonder gewoon echt niet kwijt raken. Mij is ook door de echoscopiste gezegd met de 8 weken EN de 10 weken echo dat het nu echt gek moest lopen wilde het nog fout gaan na zo'n mooie echo's. Helaas lees ik ook veel op dit forum en de akelige verhalen waar het mis gaat blijven helaas het langste hangen.