Onze achternaam is Roos. We hebben al duizenden namen besproken. Welke is het leukste? Voor alle vierde namen hebben we een dikke Maar, maar deze vinden we allebei het leukst tot nu toe: Anne-Rosa Rosanne Lisa Naomi
Oeh.. Lastig met zo'n achternaam. Anne-Rosa Roos en Rosanne Roos vind ik wel te veel van het goede. Lisa en Naomi blijven dan over al vind ik dat eigenlijk minder mooie namen. Maar zou dan voor Naomi kiezen.
Oei ik heb op de poll gedrukt op 'Rosanne' vooraleer ik had gelezen dat Roos de achternaam was. Dan verander ik toch maar m'n keuze in Naomi. Anne-Rosa en Rosanne vind ik 'not done' als de achternaam Roos is... En Lisa vind ik niet zo mooi. Dus Naomi
Ivm de achternaam vallen Rosanne en Anne-Rosa sowieso af. Maar jullie vinden dat zelf niet zo storend? Tussen Lisa en Naomi kies ik voor Lisa, maar vind Liza, Lize of Liz leuker.
Vind Rosanne en Lisa leuke namen maar Rosanne valt voor mij af ivm de achternaam. Lisa vind ik echter ook niet heel mooi bij de achternaam passen. Allebei zo kort. Ik zou wel voor een langere naam dan gaan. Bijv Elisa
Ik zou een langere voornaam erbij doen. Ik zou zelf voor 3 lettergrepen kiezen denk ik, en geen voornaam met roos er in
Anne-Rosa en Rosanne sowieso niet ivm jullie achternaam. Lisa of Naomi, beide kan. Wat vind je van Esmee?
Zou ook niks met roos/ros-/rosa doen. Dan krijg ik een beetje een taeke taekema-gevoel bij. De andere namen vind ik te kort. Zou een drie lettergrepige naam kiezen bij de achternaam Roos.