blijf van dr af!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Zoiets heb ik in de supermarkt meegemaakt een aantal weken geleden...

Alyna lag in de maxicosi in het karretje, en ik stond effe, op een halve meter afstand ofzo, naar wasmiddelen te kijken.

Buigt er zich ineens zo'n oud wijf (sorry) over haar heen 'och meiske, ben jij helemaal alleen?!'
    Ik wou net zeggen;'nee hoor, ik sta hier!' toen Alyna keihard begon te huilen.
    Ondertussen was ik er al bij en mevrouw liep net weg...maar kon het niet laten om nog achterna te roepen: 'neeee schatje, je hoeft niet zo te schrikken van die rare mevrouw hoor!'

Vind het niet leuk als Alyna huilt, maar op dat moment kwam het me eigenlijk wel goed uit! :)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik geloof er ook in dat kinderen dit heel goed aanvoelen en dus gaan huilen of er niets van moeten!

Sem is heel makkelijk (soms helaas ivm gevaar) als er een aardig iemand komt die haar mee wil nemen gaat ze zo mee..

Maar vertrouwd ze het niet dus vind ze het een eng iemand of komt niet goed over bij haar hoe aardig ook dan doet ze dit dus niet! :D

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat ken ik... Wildvreemden gaan vragen of je borstvoeding geeft. Ik bedoel.. Het is aardig dat ze interesse tonen, maar wat moet je ermee.

4. Jyll

Jyll Actief lid

6 okt 2007
    103
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    eindhoven
    echt.....ik kan daar ook zo slecht tegen....

ik heb dat ook een keer gehad, we hadden een familiedag en we stonden op het punt om naar huis te gaan!
    ons meisje kreeg wat honger, en aangezien we zo thuis waren wilde ik haar thuis rustig gaan voeden.
    toen we richting de auto liepen stak een oom van mijn vriend nog vlug even zijn pink in ons dochter haar mondje zodat ze erop ging zabbelen.
    nou, ik wist niet hoe snel ik die hand weg moest duwen.
    gatver zeg....met die vieze rook handen!
    ik werd door hem wel raar aangekeken maar daar gaf ik dus helemaal niks om, wat dat betreft blijven ze gewoon van haar af!

xx

5. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hallo iedereen

Ik heb gelukkig zoiets nog niet meegemaakt met mijn kinderen. Wel eens dat ze eens kwamen kijken en vragen van, hoe oud is hij/zij maar echt zo aanraken ofz nee dat niet.

En mijn familie weet dat ik een leewin ben wat betreft mijn kinderen. zeker als ik ergens ben. Je mag zeker zijn dat ik alle bewegingen heb gezien van mijn kinderen, of van iemand die er nog maar naar durven kijken.

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Bah zeg daar heb ik het ook niet zo op, lastig om op dat moment er iets van te zeggen.
    Ik ben een keer voor iemand gesprongen omdat ze zo even met haar handen aan ons zonntje wilde komen en ze een hele grote koortslip had! Ze keek wel een beetje raar maar dat gaf me op dat moment niks.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier ook een moederleeuw.. Zelfs naar familie toe.. :oops: Je moet mij niet ongevraagt mijn dochter uit mijn handen trekken.. Hallo het is geen pop.. En Esmee houd er ook niet van..

En vooral oude vrouwtjes i.d. supermarkt.. Vieze tuin vingers brrr :rolleyes:

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik vond het heel bijzonder, vorige week.
    Er kwam een kennisje bij ons op visite, en Jesse zat bij haar op schoot. Momenteel steekt hij alles in z'n mondje, en kauwt echt overal op, en hij pakte haar hand en wou op haar vingers sabbelen, en toen zei ze uit zichzelf: nee mannetje, op mama's vingers mag je sabbelen, maar niet op de mijne, dat is niet gezond voor je.
    Dat vond ik heel bijzonder, iemand die dat zomaar uit zichzelf zei! :D

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik ben zwanger en een aantal weken terug komt er een vrouw naar mij toe die ik 1 keer heb ontmoet bij een kennis.
    zegt ze goh joh ga je wel borstvoeding geven?
    als je info of problemen hebt mag je me altijd bellen hoor! :rolleyes:

ik weet niet eens hoe ze heet en waar ze woont :confused:
    vond t zoiets raars en persoonlijks

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    eigenlijk vind ik het niet meer dan normaal dat je kennis dat zei.
    ik heb nog nooooooit bij mijn neefje of nichtje als baby zijnde in hun mondje gezeten.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb me suf gelachen om sommige verhalen :-D

Hier inderdaad ook vaak meegemaakt dat andere juist zeiden: sabbelen mag je alleen op de vingers van papa en mama! Goed he;)

Verder laten ze hem eigenlijk met rust.
    Nou lacht Ruben ontzettend snel, lonkt etc...dat het vaak niet nodig is om aan hem te zitten (scheelt misschien ook).
    De kap heb ik ook vaak wel omlaag (zou dat ook schelen?).

Aandacht vind ik heerlijk hoor, voor Ruben, maar onbekende die aan hem zitten...liever niet.

Elmo

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik snap ook echt niet waarom sommige mensen meteen met die vingers aan de wangetjes moeten zitten.

Ik stap toch ook niet zomaar op een wildvreemde af en ga met dat vingertje aan de wangen zitten. (misschien wel een goeie versiertruc hihi)

Deel Deze Pagina